přídavný otáčkoměr

jak na to :-)
Uživatelský avatar
xNEZMARx
user
Příspěvky: 318
Registrován: 03.12.2011, 13:13
Bydliště: nymburk

přídavný otáčkoměr

Příspěvek od xNEZMARx » 08.07.2014, 13:04

zapojoval to tu někdo?
signál rpm od ecu mi nefunguje ani na jedno nastavení budíku
další možnost je napojit se na signál k zapalovací cívce,to když zapojim tak volnoběžný otáčky seděj ale jak přidám plyn tak klesnou
jedná se o rb25ecu ale zajimalo by mě jak to je i u cačka
Přílohy
564892_10151198811640789_1499150379_n.jpg
564892_10151198811640789_1499150379_n.jpg (32.65 KiB) Zobrazeno 15252 x
Obrázek

tvrdas0
user
Příspěvky: 215
Registrován: 25.01.2011, 21:12
Bydliště: Bytča
Kontaktovat uživatele:

Re: přídavný otáčkoměr

Příspěvek od tvrdas0 » 08.07.2014, 13:35

Ja mam depo konkretne tento http://www.race-shop.sk/shop/10-interie ... -otackomer
a po nastaveni poctu valcov ide vsetko ako ma, signal berem z ECU a motor cacko
Obrázek
http://carthrottle.parts/ Gktech official distribúcia
Vyhodnejsie ceny pre ludi z fora - Kontakt PM
http://www.facebook.com/carthrottle.parts

Uživatelský avatar
adner
user
Příspěvky: 2480
Registrován: 10.03.2006, 03:15
Bydliště: Fiji
Kontaktovat uživatele:

Re: přídavný otáčkoměr

Příspěvek od adner » 08.07.2014, 20:19

xNEZMARx píše:zapojoval to tu někdo?
signál rpm od ecu mi nefunguje ani na jedno nastavení budíku
další možnost je napojit se na signál k zapalovací cívce,to když zapojim tak volnoběžný otáčky seděj ale jak přidám plyn tak klesnou
jedná se o rb25ecu ale zajimalo by mě jak to je i u cačka
nemáš v tom menu náhodou ještě nastavení LOW/HIGH pulse?

Uživatelský avatar
xNEZMARx
user
Příspěvky: 318
Registrován: 03.12.2011, 13:13
Bydliště: nymburk

Re: přídavný otáčkoměr

Příspěvek od xNEZMARx » 08.07.2014, 21:49

jo mám ecu dává negativní a když dám signál z cívky tak pozitivní
na muj motor sedí nastavení čislo 3 ale nefachá to proto by mě zajímalo jestli ten signál z ecu není jen pro originální otáčkoměr
ale když na CA to jde....
Obrázek

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: přídavný otáčkoměr

Příspěvek od kenivruh » 09.07.2014, 07:58

aky mas motor?
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
adner
user
Příspěvky: 2480
Registrován: 10.03.2006, 03:15
Bydliště: Fiji
Kontaktovat uživatele:

Re: přídavný otáčkoměr

Příspěvek od adner » 09.07.2014, 09:35

buďto v menu budíku nastavíš změnu LOW/HIGH, nebo budeš muset na RPM pin ECU připojit odpor proti + (12v pull up), pak to bude makat...nebo na cívku...

Uživatelský avatar
MYSAK
user
Příspěvky: 4186
Registrován: 08.07.2007, 19:26
Kontaktovat uživatele:

Re: přídavný otáčkoměr

Příspěvek od MYSAK » 09.07.2014, 09:38

u RB25 je potreba pullup. seriove ho ma v budiku ovsem pri pouziti S13/externiho budiku tam jaksi chybi :)

Uživatelský avatar
xNEZMARx
user
Příspěvky: 318
Registrován: 03.12.2011, 13:13
Bydliště: nymburk

Re: přídavný otáčkoměr

Příspěvek od xNEZMARx » 09.07.2014, 15:04

já měl za to že odpor se dává jen pro zapojení originálních budiku z s13 s rb jinak v ecu rele už snad jeden odpor je a motorová ei pracuje
s napětim 7,5A proto mam za to že to nejde z cívky .u signálu rpm z ecu si jistej nejsem ,tak jakej rezistor mám shánět? a na změnu lo/hi
to nereaguje a při zapojení na signál z ecu je ručička pořád na nule :?
Obrázek

Uživatelský avatar
MYSAK
user
Příspěvky: 4186
Registrován: 08.07.2007, 19:26
Kontaktovat uživatele:

Re: přídavný otáčkoměr

Příspěvek od MYSAK » 09.07.2014, 15:25

teda kdyz tohle ctu jezej se mi chlupy.. odpor se dava proto ze v S13 budikach neni, stejne tak neni v tech pridavnejch a ty ted namerej bud impulz jako zem nebo otevrenej vystup coz je taky 0V takze nezmerej nic.. jinak v ECU neni zadny rele a napeti se udava ve voltech, ne v amperach.. odpor uz nevim jakej sem tam daval ale kdyz vemes treba 4k7 proti +12v nicemu neublizis

Uživatelský avatar
adner
user
Příspěvky: 2480
Registrován: 10.03.2006, 03:15
Bydliště: Fiji
Kontaktovat uživatele:

Re: přídavný otáčkoměr

Příspěvek od adner » 09.07.2014, 16:08

yes...kup 4700 a 2200 ohm normální malej a začni tím prvním, když nic, tak druhej...

Uživatelský avatar
xNEZMARx
user
Příspěvky: 318
Registrován: 03.12.2011, 13:13
Bydliště: nymburk

Re: přídavný otáčkoměr

Příspěvek od xNEZMARx » 09.07.2014, 20:20

dik za rady platí teda tento obrázek a 10k odpor vemu ze starejch budiku co mam navíc
Přílohy
RB20_Tacho_Wiring.jpg
Obrázek

Uživatelský avatar
MYSAK
user
Příspěvky: 4186
Registrován: 08.07.2007, 19:26
Kontaktovat uživatele:

Re: přídavný otáčkoměr

Příspěvek od MYSAK » 09.07.2014, 21:20

nevim co je wire49 ale pokud na nem je +12 tak to plati

Uživatelský avatar
xNEZMARx
user
Příspěvky: 318
Registrován: 03.12.2011, 13:13
Bydliště: nymburk

Re: přídavný otáčkoměr

Příspěvek od xNEZMARx » 09.07.2014, 21:45

to je pin ecu 49 jde od eccs rele co sem nazval ecu rele a mam za to že to je kuli tomu omezenýmu proudu na 7,5A nebo myslíš že je jedno kde se napíchnu na +12V?
Obrázek

Uživatelský avatar
MYSAK
user
Příspěvky: 4186
Registrován: 08.07.2007, 19:26
Kontaktovat uživatele:

Re: přídavný otáčkoměr

Příspěvek od MYSAK » 10.07.2014, 06:59

ECCS rele jen spina napajeni ECU a nejakej okruhu kolem motoru, rozhodne tam neni zadny omezeni proudu. Muzes to pripojit tam.

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: přídavný otáčkoměr

Příspěvek od kenivruh » 10.07.2014, 09:39

S13 s CAckom nepotrebuje pullup, pretoze signal z ecu je pouzitelny priamo. SRko a asi aj RBcko maju signal z ecu, ktory nieje priamo pouzitelny a preto je v seriovych budikoch napr v S14ke priamo ten pullup rezistor. Preto ked sa robi napr swap srka do s13 tak aby seriovy CA otackomer fungoval s SR ecu, musi sa tam dat ten pullup navyse.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 15 hostů