VAG cievky na ca18det

otázky a odpovědi technického rázu
Odpovědět
Uživatelský avatar
sx200
user
Příspěvky: 245
Registrován: 13.04.2010, 10:37
Bydliště: Novaky

Re: VAG cievky na ca18det

Příspěvek od sx200 »

Prepojenie vodicov bez power tranzistoru,cievky na obrazku s cervenou farbou su tie spravne tie cierne su zle a funguju iba do 0,5bar
Přílohy
DSC_1137.jpg
DSC_1141.jpg
DSC_1135.jpg
Naposledy upravil(a) sx200 dne 28.05.2015, 21:51, celkem upraveno 1 x.
CA18det,GT2871,1,3bar,sard660,walbro,AFM 300zx,nistune,VLSD
Uživatelský avatar
sx200
user
Příspěvky: 245
Registrován: 13.04.2010, 10:37
Bydliště: Novaky

Re: VAG cievky na ca18det

Příspěvek od sx200 »

konektory som zatial za rozumnu cenu nenasiel
Přílohy
DSC_1136.jpg
CA18det,GT2871,1,3bar,sard660,walbro,AFM 300zx,nistune,VLSD
Uživatelský avatar
remo
user
Příspěvky: 1020
Registrován: 08.11.2005, 14:48
Bydliště: Bratislava/Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Re: VAG cievky na ca18det

Příspěvek od remo »

Konektory na cievky neni problem tie som nasiel za 15 eur vsetky 4 aj s pinmi uz mam na ceste

Skor tie co zapajas do seriovej kabelaze ma zaujimali
remo

200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,
Uživatelský avatar
remo
user
Příspěvky: 1020
Registrován: 08.11.2005, 14:48
Bydliště: Bratislava/Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Re: VAG cievky na ca18det

Příspěvek od remo »

sx200 píše:Prepojenie vodicov bez power tranzistoru,cievky na obrazku s cervenou farbou su tie spravne tie cierne su zle a funguju iba do 0,5bar
Tu bielu cokoladku to mas kde takto pospajane??
remo

200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,
Uživatelský avatar
sx200
user
Příspěvky: 245
Registrován: 13.04.2010, 10:37
Bydliště: Novaky

Re: VAG cievky na ca18det

Příspěvek od sx200 »

daj odkaz na konektory.to je prepojenie vodicov ktore maju odcvaknute konektory co isli povodne do power tranz.
CA18det,GT2871,1,3bar,sard660,walbro,AFM 300zx,nistune,VLSD
Uživatelský avatar
remo
user
Příspěvky: 1020
Registrován: 08.11.2005, 14:48
Bydliště: Bratislava/Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Re: VAG cievky na ca18det

Příspěvek od remo »

sx200 píše:daj odkaz na konektory.to je prepojenie vodicov ktore maju odcvaknute konektory co isli povodne do power tranz.
takze si to urobil rovnako ako uvazujem aj ja, ze prepojil kable po vyhodeni PT a nasledne si sa napojil len namieto povodnej kabelaze na veku co ide k cievkam.

mas este aj farebnost signalovych kablov k jednotlivym cievkam? respo ako si sa napojil na kabelaz?

http://www.aliexpress.com/snapshot/6685 ... 0146583996
remo

200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,
Uživatelský avatar
sx200
user
Příspěvky: 245
Registrován: 13.04.2010, 10:37
Bydliště: Novaky

Re: VAG cievky na ca18det

Příspěvek od sx200 »

Ak ich prepojis tak ako na foto tak vsetko bude sediet kabelaz mam celu povodnu akurat som pridal este dalsiu kostru ku kazdej cievke
CA18det,GT2871,1,3bar,sard660,walbro,AFM 300zx,nistune,VLSD
Uživatelský avatar
remo
user
Příspěvky: 1020
Registrován: 08.11.2005, 14:48
Bydliště: Bratislava/Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Re: VAG cievky na ca18det

Příspěvek od remo »

sx200 píše:Ak ich prepojis tak ako na foto tak vsetko bude sediet kabelaz mam celu povodnu akurat som pridal este dalsiu kostru ku kazdej cievke
tak to je uplne super, presne tak som si to predstavoval :)
remo

200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,
Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Re: VAG cievky na ca18det

Příspěvek od raddy »

tak dalsia sezona pomali konci, hlasim ze ziadna z cievok ani naznakom nevykazuje uvolnenie zo sviecky, napriek montaze bez drziakov...
Uživatelský avatar
Sanchez
user
Příspěvky: 70
Registrován: 21.01.2011, 10:36
Bydliště: Závod

Re: VAG cievky na ca18det

Příspěvek od Sanchez »

ahoj.. ak by si mal cas a chcelo sa ti mohol by si mi prosim ta nakreslit nejaku schemu ako zapojit tie VAG cievky?..respektive z fotky chapem kam napinovat povodne kable, ale neviem ten zelny kabel. To mas kostru? je to kostra jednotky alebo kostra na blok? pripadne kam sa da najsikovnejsie umiestnit? Dakujem ;)
Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Re: VAG cievky na ca18det

Příspěvek od raddy »

je to kostra na blok,ak myslis ten zeleny samotny kabel. neodporucam preract povodnu kabelaz.
Uživatelský avatar
Sanchez
user
Příspěvky: 70
Registrován: 21.01.2011, 10:36
Bydliště: Závod

Re: VAG cievky na ca18det

Příspěvek od Sanchez »

takze pin 1 ma byt kostra ECu?..myslel som.ze to je opacne, dobre ze to nemam hotove este :D
Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Re: VAG cievky na ca18det

Příspěvek od raddy »

pockaj, to sme sa nerozumeli, pisem o separe kabli na blok, nie na pine cievky. Popis pinov je tu kdesi vo vlakne....
Uživatelský avatar
Patrick
user
Příspěvky: 237
Registrován: 08.07.2010, 11:46
Bydliště: Veselí nad Lužnicí
Kontaktovat uživatele:

Re: VAG cievky na ca18det

Příspěvek od Patrick »

Ahoj,

Trochu to tu oživím poznatky vesměs pro uživatele motoru SR20DET. Zkoušel jsem cívky, které psal raddy - 036 905 715 G, které jsou bohužel díky své délce na SRko nepoužitelné, cívka se nedocvakne na svíčku protože se dříve zasekne o ventilové víko. Co jsem procházel zahraniční fóra tak se hojně používají ty červené cívky značené jako "Audi R8", máte s nimi někdo zkušenost jaké mají zapalovací hodnoty - dwell? Případně osobní zkušenost použitelnosti přímo na SR motoru? Co jsem dohledal tak by to měl být part number - 06E 905 115 E.

Díky za poznatky.

21198069_1661002150590634_364502374_o.jpg
21245699_1661002143923968_1719864442_o.jpg
21191255_1661002147257301_1849505719_o.jpg
Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Re: VAG cievky na ca18det

Příspěvek od raddy »

r8 cievky funguju bez problemov priamo na ca aj sr, rovnako ako tie co som pouzil ja.
Odpovědět