Drift S13

otázky a odpovědi technického rázu
Odpovědět
Uživatelský avatar
OndraS13
user
Příspěvky: 3264
Registrován: 01.11.2007, 18:21
Bydliště: Mladé Buky (okr.Trutnov)
Kontaktovat uživatele:

Drift S13

Příspěvek od OndraS13 » 13.02.2017, 17:18

dám sem stejnej topic jako jsem dal na JDM:

Tak jsem se rozhodl že jednu svoji S13 kterou jsem si koupil před lety jako dárce orgánů a ještě jsem se ani nekoukl v jakym je stavu tak že si zkusim postavit na Drift ( zatím mám zkušenosti jen s pár blbostma když sprchlo nebo na sněhu )
Auto jsem koupil s tím že jsou špatně nastavený ventily ale že by mělo jet. dovezl jsem ho domu, zaparkoval že se na něj podívám a nějak jsem to odkládal a odkládal.
Jezdim se už několik let koukat na Sosnovou na drifty a do HK - teď na poligonu v HK je snad nějaká drift škola. Zajímá mě to jestli mě to bude bavit a HLAVNĚ JESTLI NA TO BUDU MÍT.

Ale je to sekce technika:
Autu zkusím sprovoznit CAčko a dokud vydrží tak tam bude.
Auto komplet odstrojim a co nejvíce odlehčim ( případně jestli někdo nemá tipy kde případně "převařit" ( "zpevnit" ) sváry )
Na auto nasadim podvozek kterej mám schovanej na svoji 240tku která je ještě na dlouho ( Meister R )
Nápravy mám jiný s polyuretanama
Open Diff zavařim

Co ještě dál ?
Jaký kola/gumy používat ( jestli 16", 15" ) mám hromadu 15" ale i pár 16"

Nechci nějak plácat vodu a dělat blbosti takže bych rád už od začátku dělal něco smysluplnýho - auto bude čistě jenom na blbnutí ( takže papíry jsou zrušený a počítá se s přesunama na podvalu )
Jde mě o to že když to budu dělat a nebude mě to bavit ( finančně mě to vycucne ) tak abych to měl udělaný pořádně a mohlo se to případně prodat dál ne jako bastl ale něco co má hlavu a patu.

Předem díky za odpovědi.

Pár lidí mě tam poradilo co a jak - tak jen jestli ještě tady někoho napadne nějakej zajímavej projekt třeba ve vlogu ( něco jako tenhle projekt : https://www.youtube.com/watch?v=c0QGxqA ... QFAV2wo_2A )
Nebo někde zajímavej projekt na sxoc nebo jinde - nejideálněji video nebo nějakej projekt s fotkama ( anglictinu mám omezenou :-/ )
Obrázek
zaktualizovaná - malá verze podpisu ( radši )

Uživatelský avatar
Woyta
user
Příspěvky: 4811
Registrován: 03.03.2010, 22:52
Bydliště: Hořice

Re: Drift S13

Příspěvek od Woyta » 13.02.2017, 18:56

Kdyz blbnou tak tahle:
https://www.youtube.com/watch?v=XAb9NuqGJNs
To by melo pro nejake to sklouznuti stacit, pokud do toho nechces narvat nehoraznou sumu penez.

Ja mam na klouzani toho serioveho Compacta. Casem snad i toho druheho. :D
18.2. Planuju zajet na Shatsu day do Sosny zkusit to protahnout.

Na paleni bych zustal u 15". Gumy sezenes levne a snadno. I v pripade, ze budes dojizdet ojete zimaky jako ja.
It is better to live dangerously for 34 years than to be bored for 84 years. (Adelaide Siffert)

On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133

Uživatelský avatar
Phasor
user
Příspěvky: 225
Registrován: 27.12.2012, 11:38
Bydliště: Teplice/Praha

Re: Drift S13

Příspěvek od Phasor » 14.02.2017, 10:20

Zatím se asi můžu podělit jen o zkušenosti s kolama - po loňsku jsem si sehnal širší 16". Na blbnutí a na pálení jsou ok a sežene se spousta 195/60 gum, ale když jsem se začal snažit o trochu smysluplnější drifty tak už jsem měl pocit, že mi chybí trakce. Ale možná jsem jen levej :D Jinak chci letos zkusit street kategorii na CDS, tak uvidíme jak odolný ty CAčka vlastně jsou :D

Peťouch
user
Příspěvky: 435
Registrován: 29.04.2014, 09:28

Re: Drift S13

Příspěvek od Peťouch » 14.02.2017, 22:23

Ondro máš na tý kastli VIN? Psal jsi, že to je odhlášený, ale bohužel na CDS už to vyžadujou.

Uživatelský avatar
OndraS13
user
Příspěvky: 3264
Registrován: 01.11.2007, 18:21
Bydliště: Mladé Buky (okr.Trutnov)
Kontaktovat uživatele:

Re: Drift S13

Příspěvek od OndraS13 » 26.02.2017, 20:45

Vinko na kastli mám - taky jsem koukal na livestream s Alešem Sílou :-)

No uvidíme jestli seženu konverzi na 5ti díru - pak bych snad mohl zvažovat i obstojnější 17" ale to se zas bojimže na CAčku bude scházet výkon … Uvidíme .

Apropo: Nemá někdo někde popis jak upravit těhlice kvůli rejdům , někde jsem kdysy viděl video jak nějakcí rusáci snad na E36tce vyndali těhlici , uřízli "rameno" k čepu řízení a převařili ho … Pak prodloužili řízení.

A ještě mě bylo porazeno ať cca o 4cm prodloužim spodní ramena - stejně je chci vyztužovat - tak jestli někde neni nějakej návod - +/- to nějak chápu ale jen abych nedělal blbosti .
Obrázek
zaktualizovaná - malá verze podpisu ( radši )

Uživatelský avatar
Woyta
user
Příspěvky: 4811
Registrován: 03.03.2010, 22:52
Bydliště: Hořice

Re: Drift S13

Příspěvek od Woyta » 26.02.2017, 21:34

1) Mara delal nejakej klon Wisefab kitu. Stalo by se hio na to zeptat.

2) Tehlici bych nerezal a ani rameno. Resil bych to temito adptery. (na obrazku je kit pro Laurel)
http://www.gktech.com/index.php/s13-180 ... n-kit.html
Obrázek
Splnuje to to co chces i neco navic. Zvetsi to rejd, posune to kola kousek ven a jako bonus to resi trochu i bupsteer pri snizeni auta.
It is better to live dangerously for 34 years than to be bored for 84 years. (Adelaide Siffert)

On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133

Uživatelský avatar
mara_m
user
Příspěvky: 4987
Registrován: 23.06.2008, 17:46

Re: Drift S13

Příspěvek od mara_m » 27.02.2017, 14:14

a posere scrub radius :D a nevejde se kolo do podběhu :D

řezat a svářet těhlice s prominutím prasárna a proč ? máme svařitelné podmíněně svařitelné a nesvařitelné oceli ne vše co vypadá jak železo jde svářet a ne vše se sváří jedním a tím samím přídavným mat

svařitelnost hlavně určuje procento uhlíku kde do 0,3 je to svařitelné zaručeně pak už podmíněně a to třeba předehřev a chladnutí v zábalu a pak nesvařitelné a tet otázka z čeho je těhlice ? nikdo neví .... tak jaký přídavný mat použít ? podle toho co jsem dělal ty subaru to byla asi ocelolitina ale ta taky není jen jedna rozhodně je to odlitek a s svářením nikdo nepočítá jediné čím by se dalo obstojně svařit je "královskou elektrodou " ER312
ale ne klasikou do ceočka atd

a tet čekám kdo mi napíše že to má převařené a že to je v pohodě .... nicméně přesvědčovat nikoho nebudu a držím palce těm co to převařili at to drží a nepřelámou někomu nohy až to povolí

osobně když vidím auto co má převařené těhlice jdu dál ..... :)
CNC výpalky laser ,plasma a autogen

Uživatelský avatar
Woyta
user
Příspěvky: 4811
Registrován: 03.03.2010, 22:52
Bydliště: Hořice

Re: Drift S13

Příspěvek od Woyta » 27.02.2017, 19:11

Pro mě to je taky riziko a spise preferuju tyhle adaptery ale ty uz jsem taky videl selhat kdyz se osidi material.
https://youtu.be/aF81RpnBUQI?t=5m38s

Jo maji sve nevyhody ale je to jednoducha cesta k velkemu rejdu. Myslim, ze polske blatniky nejsou pro Ondru problem. Pripadne to resi ocelova trubka vhodneho prumeru :)

Radeji bych tam videl plnohodnotnou tehlici nebo ten Wiesefab.
It is better to live dangerously for 34 years than to be bored for 84 years. (Adelaide Siffert)

On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133

Uživatelský avatar
mara_m
user
Příspěvky: 4987
Registrován: 23.06.2008, 17:46

Re: Drift S13

Příspěvek od mara_m » 27.02.2017, 19:16

kolo škrtá o firewall :) měl jsem je a prodal :D 16ky kola škrtala
CNC výpalky laser ,plasma a autogen

Uživatelský avatar
MYSAK
user
Příspěvky: 4186
Registrován: 08.07.2007, 19:26
Kontaktovat uživatele:

Re: Drift S13

Příspěvek od MYSAK » 27.02.2017, 19:41

Prodal a jeste nedal :D

Uživatelský avatar
mara_m
user
Příspěvky: 4987
Registrován: 23.06.2008, 17:46

Re: Drift S13

Příspěvek od mara_m » 27.02.2017, 20:11

:bootyshake: :thebirdman:
CNC výpalky laser ,plasma a autogen

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 55 hostů