Blow off ventil

Uživatelský avatar
Woyta
user
Příspěvky: 4767
Registrován: 03.03.2010, 22:52
Bydliště: Hořice

Re: Blow off ventil

Příspěvek od Woyta » 28.02.2017, 21:00

Sam mam tuhle repliku a tesnila dobre.

Rekl bych, ze je bud spatna pruzina nebo neco zadrhava. Zname kvalitu cinske vyroby.
It is better to live dangerously for 34 years than to be bored for 84 years. (Adelaide Siffert)

On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133

Uživatelský avatar
Kytt
user
Příspěvky: 1400
Registrován: 24.05.2006, 07:28
Bydliště: Kolín
Kontaktovat uživatele:

Re: Blow off ventil

Příspěvek od Kytt » 01.03.2017, 18:53

Kouknu nato až bude čas a tepleji :)
BLACK GOLD S13
ALFA ROMEO 166 2,4 JTD
Dirt Bike 250cc
Lovecké Potřeby http://lovpot.cz/
Výroba Nábytku z Palet http://lovpot.cz/index.php/nabytek-z-palet-new-a166

Uživatelský avatar
Phasor
user
Příspěvky: 193
Registrován: 27.12.2012, 11:38
Bydliště: Teplice/Praha

Re: Blow off ventil

Příspěvek od Phasor » 02.03.2017, 00:01

Já měl na autě už při koupi snad originál (i když těžko říct...) a taky mi těsnil dobře. Nicméně jsem se to rozhodl stejně udělat pořádně, takže jsem ho dal za FMIC a zarecirkuloval těsně před turbo. Pokud pro tebe zvuk odfuku není to nejdůležitější, udělal bych to tak taky :)

Krutonek
user
Příspěvky: 422
Registrován: 23.11.2014, 22:24
Bydliště: Jinočany
Kontaktovat uživatele:

Re: Blow off ventil

Příspěvek od Krutonek » 02.03.2017, 08:17

beztak u CAcka, je to TOP bez BOVu... staci dat jen otevrenej filtr, a to stekani turba je mnohem lepsi nez nejaky piskani a jiny zvuky BOVu :D

Uživatelský avatar
Woyta
user
Příspěvky: 4767
Registrován: 03.03.2010, 22:52
Bydliště: Hořice

Re: Blow off ventil

Příspěvek od Woyta » 02.03.2017, 09:02

Akorát to zvětšuje turbo lag a ničí turbo.
It is better to live dangerously for 34 years than to be bored for 84 years. (Adelaide Siffert)

On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133

Uživatelský avatar
Gelo
user
Příspěvky: 969
Registrován: 03.08.2008, 22:43
Bydliště: Banská Bystrica SR

Re: Blow off ventil

Příspěvek od Gelo » 02.03.2017, 09:27

Mal som ten isty problem rozobral som ho pruzinu vypodlozil cca 3mm podlozkou a uz je vsetko OK
Ford Scorpio 93:SALLE
Audi A6 2,8 V6 quatro SALLE
Daily car: Nissan S14a
Daily car: Mazda 323
http://24.media.tumblr.com/tumblr_mebx2 ... o1_400.gif

Uživatelský avatar
MYSAK
user
Příspěvky: 4175
Registrován: 08.07.2007, 19:26
Kontaktovat uživatele:

Re: Blow off ventil

Příspěvek od MYSAK » 03.03.2017, 22:08

Ona tam je zas ta nevyhoda ze pokud podlozis pruzinu (nebo pritahnes stelovacim sroubem u starsi verze) tak ten BOV otevira dost pozde coz ma zas vyse zminenej neblahej vliv na turbo (jen ne v takovy mire jako uplne bez BOVu)

Krutonek
user
Příspěvky: 422
Registrován: 23.11.2014, 22:24
Bydliště: Jinočany
Kontaktovat uživatele:

Re: Blow off ventil

Příspěvek od Krutonek » 17.03.2017, 10:19

Woyta píše:
02.03.2017, 09:02
Akorát to zvětšuje turbo lag a ničí turbo.
vzdyt v originalu CA18det BOV vubec nema :-D tak proc by se mela zvetsovat turbo dira a nicit turbo ?

Uživatelský avatar
Design
user
Příspěvky: 4729
Registrován: 12.07.2007, 22:34
Bydliště: Sajgon
Kontaktovat uživatele:

Re: Blow off ventil

Příspěvek od Design » 17.03.2017, 11:43

S14 treba origo blow off ma. Jde oto že jak zavřeš škrtici klapku tak se tlak vraci z5 k turbu a niči ložiska turba. Videl jsem video jak borec vysvětloval když neměl blow na drag r32 jak mu turba odchazeli jedno za druhym.
Nissan 200SX S14 Zenki r.v.96 Bílá perleť,motor po GO ,eger out,svičky NGK iridium,Velkej IC,sportovni filtr,karbon kanister out,Oil catch tank,Wiltec Bov,Walbro 255l/h,,nerezove svody,MBC,3'' komplet vyfuk, začíná to být pekelná mašína.Jede jako prase! - SOLD
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší :D - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4737
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Re: Blow off ventil

Příspěvek od raddy » 17.03.2017, 15:03

Krutonek píše:
17.03.2017, 10:19
Woyta píše:
02.03.2017, 09:02
Akorát to zvětšuje turbo lag a ničí turbo.
vzdyt v originalu CA18det BOV vubec nema :-D tak proc by se mela zvetsovat turbo dira a nicit turbo ?
ked vypustis natlakovany vzduch z vedenia a IC, tak je jasne, ze po otvoreni skrt. klapky sa musi tento objem znova natlacit...

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4737
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Re: Blow off ventil

Příspěvek od raddy » 17.03.2017, 15:09

Design píše:
17.03.2017, 11:43
S14 treba origo blow off ma. Jde oto že jak zavřeš škrtici klapku tak se tlak vraci z5 k turbu a niči ložiska turba. Videl jsem video jak borec vysvětloval když neměl blow na drag r32 jak mu turba odchazeli jedno za druhym.
ak sa bavime o situacii, ked sa zavrie skrt. klapka, tak sa ziadny tlak nevracia k turbu, uz len preto, ze tlak je v celej sustave rovnaky a necestuje tam a spat...nie v tomto zmysle. Cize ziadny tlak sa k turbu nevracia a nenici jeho loziska. Co sa deje je posun pracovneho bodu kompresora dolava za hranicu SURGE LINE a nevznika navratom/odrazom tlaku ale vznika v samotnom kompresore. To znamena, ze prietok kompresora nie je adekvatny jeho tlaku a dochadza k fenomenu oznacovaneho ako SURGE. V situacii, ked k SURGE dojde pri zavreti skrt. klapky, tak turbo bezi zotrvacnostou, vyfukova turbina nie je pohanana. V tejto situacii je SURGE v principe neskodne a casto krat je lepsie (hlavne v pripade velkosti turb u nas pouzivanych) nemat ziadny bov ako atmosfericky. Ziskam rychlejsiu reakciu turba po preradeni.
Uplne ine je ak vznikne SURGE pri plne otvorenej klapke a vtedy dochadza k vyraznemu namahaniu ako lozisk, tak lopatiek kompresora. Dovod vzniku je uplne rovnaky, jednoducho povedane kompresor je prilis vykonny voci danemu motoru v danych otackach a jeho prietok nie je adekvatny tlaku. Toto je SURGE pod plnou zatazou a tomuto sa treba vyhnut za kazdu cenu.
Ak uz je bov nevyhnutny, jedine recyklulacny a spravne dimenzovany a nastaveny.

v skutocnosti je surge velmi komplexny jav a osobne by som ho laicky popisal ako stav, ked lopatky kompresora "presmykuju" voci vzduchu namiesto toho aby ho stlacali a presuvali. Dovod "presmykovania" je ten, ze vzduch nema kam ist (ak je klapka zavreta) alebo ide neprimerane tazko (surge pri plnom plyne). Vysledkom je zvukovy efekt (cha-cha-cha) a v pripade surge pod plnym plynom aj extremne namahanie lozis a lopatiek kompresora.

Uživatelský avatar
Design
user
Příspěvky: 4729
Registrován: 12.07.2007, 22:34
Bydliště: Sajgon
Kontaktovat uživatele:

Re: Blow off ventil

Příspěvek od Design » 17.03.2017, 18:03

Tak jsem to pochopil špatně děkuji za vysvětlení
Nissan 200SX S14 Zenki r.v.96 Bílá perleť,motor po GO ,eger out,svičky NGK iridium,Velkej IC,sportovni filtr,karbon kanister out,Oil catch tank,Wiltec Bov,Walbro 255l/h,,nerezove svody,MBC,3'' komplet vyfuk, začíná to být pekelná mašína.Jede jako prase! - SOLD
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší :D - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ

Uživatelský avatar
Kytt
user
Příspěvky: 1400
Registrován: 24.05.2006, 07:28
Bydliště: Kolín
Kontaktovat uživatele:

Re: Blow off ventil

Příspěvek od Kytt » 20.03.2017, 17:36

Vyřešeno, podložil jsem a je to Ok
BLACK GOLD S13
ALFA ROMEO 166 2,4 JTD
Dirt Bike 250cc
Lovecké Potřeby http://lovpot.cz/
Výroba Nábytku z Palet http://lovpot.cz/index.php/nabytek-z-palet-new-a166

Uživatelský avatar
Method
user
Příspěvky: 999
Registrován: 07.01.2011, 19:17
Bydliště: Písečná

Re: Blow off ventil

Příspěvek od Method » 27.04.2017, 23:53

No a jakým BOVem docílim co nejvíc podobného zvuku jako když to jde ven přez filtr ? Pískání HKS se mi nelíbí a ten co dělá ččččč mam sice doma ale dávat se mi tam z5 nechce.
Stage 2 HD, Walbro, GT2560R 1Bar HKS actuator, HKS Hi-Power, VLSD, Vodní chladič Japspeed, Velkej IC, R33 brzdy,Nismo siláče, Komplet polyuretan ES, Japspeed Toe arm, MeisterR

Krutonek
user
Příspěvky: 422
Registrován: 23.11.2014, 22:24
Bydliště: Jinočany
Kontaktovat uživatele:

Re: Blow off ventil

Příspěvek od Krutonek » 29.04.2017, 13:01

tak tam ten BOV nedavej.... ja premejslim, ze ho vyskubnu i z s14

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti