Z automatu na manuál
- Láďa z UDC
- user
- Příspěvky: 377
- Registrován: 12.11.2006, 21:26
- Bydliště: Hradec Králové
Z automatu na manuál
Mám 200sx S14 v automatu a chi to předělat na manuální převodovku. Tak se chci zeptat jestli s tím nemáte někdo zkušenost co všechno to obnáší
- Martin_534
- user
- Příspěvky: 5421
- Registrován: 07.07.2005, 09:20
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
- Láďa z UDC
- user
- Příspěvky: 377
- Registrován: 12.11.2006, 21:26
- Bydliště: Hradec Králové
- Láďa z UDC
- user
- Příspěvky: 377
- Registrován: 12.11.2006, 21:26
- Bydliště: Hradec Králové
kluci tak sem uspěšně absolvoval přestavbu z AT na MT a sem příjemně překvapenej že to má s manuálem lepší zrychlení. A co se týče tý elektrický úpravy tak ta je VELMI jednoduchá. Až odpojíte elektriku co vede z AT do motorovýho prostoru do tý plastový krabice s pojistkama, tak jedna ze svorkovnic má pouze dva silnější dráty, tak po odpojení je musíte spojit (tu svorkovnici na tý krabici), jinak vám nepujde startér. A taky musíte dát pryč ECU automatu, která je místo spojkovýho pedálu nebo vám na přístrojovce bude svítit OVER DRIVE. Akorát mi zatím nesvítí spátečka....
no jasny dyt kdys mas automat tak nenastartujes dokut nehodis neutral a to je vlastne ten kabel v ti skrince (jinak moh bys vyfotit kterej to je?)
a to stou ecu ? ona je umysnena namysto spojky ci jako ze ji treba dat pric ???????
a to stou ecu ? ona je umysnena namysto spojky ci jako ze ji treba dat pric ???????
REPASUJEM NAPRAVY S13,S14 vylisovanie opieskovanie komaxit nalisovanie vymnena
spoutu dilu s12,s13,s14
My cars
Skyline R34 white
570sx s13 swap LS1
[TEL 0907111900
spoutu dilu s12,s13,s14
My cars
Skyline R34 white
570sx s13 swap LS1
[TEL 0907111900
- Láďa z UDC
- user
- Příspěvky: 377
- Registrován: 12.11.2006, 21:26
- Bydliště: Hradec Králové
Láďa z UDC píše:jo jasný nafotím to a hned to sem hodím. tu ECU automatu je lepší dát pryč, protože se tam bude plíst kvuli spojkovýmu pedálu a taky aby vám na přístrojovce neblikala kontrolka OVER DRIVE.....
to jsi mi udělal radost ..konečně nákej čecháček co to překopal a má s tím teda vlastní zkušenosti
jel jsi podle nějakýho návodu ? ... co jsi všechno musel vyměnit ..já jen aby mi něco nechybělo až se do toho pustím ..narychlo se shání všechno špatně kort na S14 ..
- Láďa z UDC
- user
- Příspěvky: 377
- Registrován: 12.11.2006, 21:26
- Bydliště: Hradec Králové
ne žádnej návod sem neměl, je to poměrně jednoduchý, je to práce na den pokud máš hever. a je potřeba sp. pedál, oba sp. válečky, brzdovej pedál, trubky na kapalinu (aby si měl čím propojit válečky ), komplet spojka-lamela,setrvák,přítlačák a ložisko, potom první polovinu kardanu a to by mělo být vše. Při vyndávání AT je potřeba popustit celou nápravu s motorem, jináč to nedostaneš ven. A taky vyhodit pryč obě trubky co vedou z AT do vodního chladiče a to co zbyde na autě, tak se musí propojit. Díra pro spojkovej pedál je v kastli naznačená, kde má být a není potřeba středovou díru dělat tak velkou, jak je naznačeno. Všechny díry a úchyty pro spojkový trubky jsou v kastli připraveny.
- Láďa z UDC
- user
- Příspěvky: 377
- Registrován: 12.11.2006, 21:26
- Bydliště: Hradec Králové
tady sou nějaký fotky na elektrickou úpravu.:
červeně zakroužkovaný svorkovnice sou z AT a ty musíte samozřejmě odpojit a zeleně zakroužkovanou svorkovnici musíte propojit aby vám fungoval startér (viz první obrázek)
ECU (správně je to asi ECT) automatu musíte dát pryč aby se vám tam nepletla kvuli sp. pedálu a aby na přístrojovce neblikal symbol OVER DRIVE
u řadící páky automatu je potřeba rozletovat dva drátky aby jste mohli páku vysunout
červeně zakroužkovaný svorkovnice sou z AT a ty musíte samozřejmě odpojit a zeleně zakroužkovanou svorkovnici musíte propojit aby vám fungoval startér (viz první obrázek)
ECU (správně je to asi ECT) automatu musíte dát pryč aby se vám tam nepletla kvuli sp. pedálu a aby na přístrojovce neblikal symbol OVER DRIVE
u řadící páky automatu je potřeba rozletovat dva drátky aby jste mohli páku vysunout
- Láďa z UDC
- user
- Příspěvky: 377
- Registrován: 12.11.2006, 21:26
- Bydliště: Hradec Králové
...no tak konkrétně mě to nestálo nic, všechno sem měl doma, na tuhle otázku by ti asi líp odpověděl FIRE ikdyž přestavoval taky S14, tak to bude asi dražší než na S13...
nejdráž tě asi vyjde převodovka,pak spojka, pak ovládání spojky (trubky, válečky,...) nemám tušení kolik stojí tyhle věci na S13ku...., ale určo to seženeš tady na fóru od kluků za slušný peníze....
nejdráž tě asi vyjde převodovka,pak spojka, pak ovládání spojky (trubky, válečky,...) nemám tušení kolik stojí tyhle věci na S13ku...., ale určo to seženeš tady na fóru od kluků za slušný peníze....
MĚL JSEM - 200sx S14 přestavěná na S14a, přestavba z AT na MT, průchozí sání a výfuk, tlak turba 0,8bar, MBC ventil, Walbro, HID xenony 4300K, podložky 25mm
NYNÍ - Škoda SuperB 1.9 TDI PD, 96kW
NYNÍ - Škoda SuperB 1.9 TDI PD, 96kW
- Goodziller
- user
- Příspěvky: 1314
- Registrován: 30.10.2005, 11:34
- Bydliště: Česká Lípa
- Kontaktovat uživatele: