studen?? start

Všechny dotazy ohledně aut Nissan 200sx S13 S14, 300zx, tuning, vychytávky atd..
Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5420
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

studen?? start

Příspěvek od Martin_534 » 20.09.2004, 07:59

kdy?? mi del???­ dobu stoj?­ auto, tak po nastartov??n?­ vylezou ot??čky na 800, a hned spadnou na 400-500, tam se dr??ej nějakou dobu a po chvilce vylezou na 800, d?? se tomu pomoct ??l??pnut?­m na plyn to ot??čky vyletěj, ale auto se jakoby zakuck?? ... po druhym se??l??pnut?­ plynu je v??e ok

co s tim?

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 20.09.2004, 08:12

moze to byt problem s ventilmi, zmeraj kompresiu....

Uživatelský avatar
935Baby
user
Příspěvky: 2333
Registrován: 27.09.2004, 17:33
Bydliště: Rakovnicko
Kontaktovat uživatele:

Re: studen?? start

Příspěvek od 935Baby » 20.09.2004, 19:28

Martin_534 píše:kdy?? mi del???­ dobu stoj?­ auto, tak po nastartov??n?­ vylezou ot??čky na 800, a hned spadnou na 400-500, tam se dr??ej nějakou dobu a po chvilce vylezou na 800, d?? se tomu pomoct ??l??pnut?­m na plyn to ot??čky vyletěj, ale auto se jakoby zakuck?? ... po druhym se??l??pnut?­ plynu je v??e ok

co s tim?
No ja s tim mam neco podobneho. Kdyz nastartuju a neseslapnu plyn po tom co to chyti tak ty otacky jdou hodne dolu asi na tech 400 jak rikas, proste kdybych to nechal tak to snad i chcipne. Kdyz po nastartovani dvakrat za sebou proslapnu plyn k cca 1800 otackam tak pak je to ok. To prvni seslapnuty po nastartovani je snad ok ne? I kdyz by to melo po nastartovani okamzite drzet volnobezne otacky bez dotyku plynu. Ale ja to musim proslapnout i po druhe aby to nechciplo. Fakt to asi musi byt ty saci ventily. U me je to spojeno jeste s chvenim motoru, ne nejak velkym ale je pomerne o dost vetsi nez za tepla
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche

Uživatelský avatar
935Baby
user
Příspěvky: 2333
Registrován: 27.09.2004, 17:33
Bydliště: Rakovnicko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 935Baby » 20.09.2004, 19:37

Kolik vubec mate otacky na studeny volnobeh? Ja mam asi tak 1400 coz zarizuje air regulator aby se motor rychleji zahral. Takze Martine jak muzes mit za studena 800? Uz to podle me neni ok. Nebo mas tech 800 kdyz motoru nepomuzes plynem aby se vzpamatoval?
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche

Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5420
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 » 21.09.2004, 07:20

no je pravda ??e na spr??vn?? volnobě??n?? ot??čky se to dostane a?? po přid??n?­ plynu :( i kdy?? tim si taky nejsem teď jistej :) večer zkusim a uvid?­m ...

kdy?? to je??tě bylo ok, byly ot??čky za studena kolem 1200 a po zahř??t?­ kolem 800-900

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 21.09.2004, 07:45

moze to byt mala prasklina v hlave alebo v tesneni, moze trochu tiect voda do valca, alebo tie ventily. Treba zmerat kompresiu a skontrolovat rano pred startom sviecky, ci nie su mokre...

Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5420
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 » 22.09.2004, 11:09

tak sem nechal změřit komprese a 10,2 - 10,2 - 9,7 - 10

pistique
user
Příspěvky: 88
Registrován: 07.07.2005, 09:33
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pistique » 22.09.2004, 16:04

Martin_534 píše:tak sem nechal změřit komprese a 10,2 - 10,2 - 9,7 - 10
Martine skus dat naspat stary cip.... Mne to robi nieco podobne na stage1 ale chystam sa tam dat na nejaky cas naspat stary cip akonahle na to budem mat cas.....

Uživatelský avatar
935Baby
user
Příspěvky: 2333
Registrován: 27.09.2004, 17:33
Bydliště: Rakovnicko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 935Baby » 22.09.2004, 18:02

Martin_534 píše:tak sem nechal změřit komprese a 10,2 - 10,2 - 9,7 - 10
To jsi meril na studenem motoru nebo na teplem motoru?
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche

Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5420
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 » 22.09.2004, 19:47

pistique: ok, zkusim :)

935Baby: na zahř??tym, teda alespoň myslim ... j?? u toho nebyl - dal sem to kamar??dovi, ať mě to veme na d?­lnu :)

Katany
user
Příspěvky: 911
Registrován: 05.10.2004, 17:35
Bydliště: Chlumec nad Cidlinou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Katany » 24.09.2004, 23:04

kompresi je nutny merit na studenym motoru, pri mereni za tepla vzdycky nameris lepsi hodnoty a skutecne se nedozvis jak na tom motor je. Ja se k mereni komprese odhodlavam uz druhy tyden, bojim se toho ... :?

Uživatelský avatar
935Baby
user
Příspěvky: 2333
Registrován: 27.09.2004, 17:33
Bydliště: Rakovnicko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 935Baby » 25.09.2004, 09:51

Katany píše:kompresi je nutny merit na studenym motoru, pri mereni za tepla vzdycky nameris lepsi hodnoty a skutecne se nedozvis jak na tom motor je.
Ja myslel ze za studena se meri komprese puze kdyz chces zhistit stav ventilu (takove to mensi opotrebeni ktere po zahrati zmizne protoze se zvetsi zmensi vule)
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche

Uživatelský avatar
tamo
user
Příspěvky: 1085
Registrován: 22.10.2004, 12:59
Bydliště: Podhájska, SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od tamo » 25.09.2004, 10:12

Ked je motor zahriaty tak urcite budu hodnoty lepsie, ale pravdive. Ked budes merat za studena tak hodnoty budu nerealne. Motor netesni a vybehnu blbe hodnoty a nezistis tym ziadnu poruchu ako ventily, tesnenie, kruzky, atd. Podla mna nema zmysel merat kompresiu za studena. Nic ti to nepomoze. Ved aj ked motor pracuje tak ma nejaku prevadzkovu teplotu.

Ps. Staci si precitat hociaku technicku prirucku o motoroch a merani kompresie a za studena tam nic nebude.

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 25.09.2004, 17:14

pistique píše:
Martin_534 píše:tak sem nechal změřit komprese a 10,2 - 10,2 - 9,7 - 10
Martine skus dat naspat stary cip.... Mne to robi nieco podobne na stage1 ale chystam sa tam dat na nejaky cas naspat stary cip akonahle na to budem mat cas.....
V cipe by problem byt nemal,ja som nikdy podobne problemy nemal. Kompresia sa meria vzdy za tepla, mimochodom.
Skus este skontrolovat tlak benzinu a vyskusaj odpokit AFM a nastartovat bez neho...

Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5420
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 » 25.09.2004, 20:20

no je zaj?­mav??, ??e to děl?? jenom občas ... a kuck?? se to kdy?? se hled po startu pomalu rozjedu z n?­zkejch ot??ček, to ot??čky klesnou na nějakejch 600 ...

Zamčeno

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 15 hostů