Stránka 2 z 3
					
				
				Napsal: 26.06.2007, 20:17
				od tamo
				Chybu 21 vypisuje od zaciatku alebo len teraz po tejto kontrole...?? inak riesenie na tuto chybu je manualy na strane 90-92. Dufam ze sa vam to podari rozbehat...
			 
			
					
				
				Napsal: 26.06.2007, 20:50
				od doublejay
				chybejici signal na primarni civce? Hmm, tak to muze mit jen 2 duvody - bud nejdou z nejake priciny impulsy z ECU do PT nebo do ECU nejde neco, co ma za ukol ty impulsy vyvolat. Pro kontrolu bych udelal toto: na vystupy z PT bych dal zarovky a jejich druhe vyvody bych spojil a pripojil na +12V. Na dalsi mereni by byla idealni logicka sonda, jeste lepsi osciloskop. Na dratech z ECU do PT musi jit zapalovaci impulsy. Puvodne jsem mel podezreni na spatny kontakt na nekterem z tech spolecnych vyvodu, ale pokud "vyrobis" spoustak na vstupu PT a jiskra jde, je tohle vsechno ok. At to nemusim hledat v textu - jinou ECU jste zkouseli?
P.S. Muj imobilizer zcela urcite odpojuje mimo jine i zapalovaci signal... Starter sam o sobe nestaci, to by se to auto dalo roztahnout/roztlacit, nezda se mi to... Nektere imobilizery nejaky z dulezitych vstupnich "malovykonovych" signalu zazemni a pak do vystupu nic nedostanes... Ale to uz je fakt o tom, projit si kontakty s tou sondou. Mam jednu takovou od Voltcrafta, zelena a cervena LED, chodi do 40MHz a ma tvar sondy s krokosvorkou na dlouhem kabelu na jednom a hrotem na druhem konci. Idealni pomocnik.
P.P.S. Strasne dulezite (!!!) je schema z manualu EF & EC-21, zmeril bych napeti na VSECH TECHTO DULEZITYCH VYVODECH (16, 43 a 49 ECU), zkontroloval ECCS Relay a PT Relay, teprve pak bych si zapojil ty zarovky a meril bych impulsy na vystupu z ECU do PT, z CAS do ECU. Neni moc veci, ktere mohou zpusobit, ze z vystupu ECU nejde jediny impuls do PT...
			 
			
					
				pablo
				Napsal: 26.06.2007, 21:12
				od pablo
				ecu sme skusali az 3
			 
			
					
				
				Napsal: 27.06.2007, 12:19
				od slik85
				imobilizer bloboval aj druhu polohu kluca aj to som prepojil  a vstupne napajacie napetia na kontaktochsom tiez meral myslim ti ze ked zapnes kluc tak privedies + na niektore vyvodynaecu a na rele 
inak to eccs rele je kde  jasom nasel len to ing lere
			 
			
					
				
				Napsal: 27.06.2007, 12:23
				od raddy
				to ze pal. pumpa bezi ked otacas manualne CAS je v poriadku, vcera som sa k tomu nevedel vyjadrit...
			 
			
					
				
				Napsal: 27.06.2007, 12:27
				od slik85
				uz lentaiskra chyba  

 
			 
			
					
				Re: ko s13 heeeeeeeeeeeeeelp
				Napsal: 27.06.2007, 23:30
				od Řehy
				impuls z CAS pro vstriky a civky neni spolecny, ne? Porad bych to typoval na  ten CAS...
			 
			
					
				pablo
				Napsal: 28.06.2007, 00:15
				od pablo
				cas sme vymenili az 3 kuse
			 
			
					
				
				Napsal: 28.06.2007, 12:09
				od slik85
				CAS-DALI SME TAM I POVODNE I JEDNO Z GARAZE I Z IWANOVEHO AUTA
TAK ISTO AJ ECU 
MA niekto presnejsi popis cas jak funguje ze by som ho skusiol oklamat tak jak ten power tranzistor do ktoreho som dal moje impulzi a obysiel ecu
			 
			
					
				
				Napsal: 28.06.2007, 12:14
				od raddy
				oklamat cas sa ti asi nepodari, funguje na principe optickeho snimania polohy klukovky. Obsahuje kotuc s 360 otvormi, kde kazdy otvor reprezentuje 1st natocenia klukovky. Navyse 4 tieto otvory su ine ako ostatne a su ine aj navzajom a urcuju TDC pre kazdy piest. Ako sa toci vacka, kotuc prerusuje opticky luc a cas produkuje signal-impulzy s obdlznikovym priebehom, kde rovnake impulzy reprezentuju stupne natocenia klukovky a specialne impulzy (z odlisnych otvorov) reprezentuju TDC pre kazdy valec. Na zaklade tohoto vystupu ECU urci TDC pre 1. piest a zacne kalkulovat dobu predzapalu. Prave TDC pre 1. piest je podmienkou na to, aby ECU urcila cas prvej iskry. Ak tento signal do ECU nepride, ECU neda iskru.
			 
			
					
				
				Napsal: 30.06.2007, 16:32
				od slik85
				UZ TO JEZDIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII 
  
  
 
CHYBA V PUVODNY KABELAZI PROZRANE KABLE A DUSLEDEK SPATNE UKOSTRENIE POWER TRANZISTORA NA BAZU SA DA SIGNAL S ECU A TA SPRECHODNI EMITOR S KOLEKTOROM A TYM PRIVEDIE  -POL NA CIEVKU ALE -POL NEBOL
 
			 
			
					
				
				Napsal: 30.06.2007, 16:34
				od slik85
				JINAKJESTE JEDNA OTAZKA STALE VYPISUJE  KOD 21 ALE UZ JEZDI 
 
JINAK DIKMOC RADDY ,IWAN,doublejay,A VSEM CO STE ODPISOVALI NEBO SE NADTYM ASPON ZAMYSLELI DIK 

 
			 
			
					
				
				Napsal: 30.06.2007, 17:54
				od raddy
				ty kokso, takze nakoniec to bola obycajna zem. no ale super ze to chodi, to je fakt super :-D 
co sa tyka chyby 21 skus na noc odpojit ecu a potom si nechaj znova vyblikat chyby.
			 
			
					
				
				Napsal: 30.06.2007, 18:00
				od 935Baby
				raddy píše:co sa tyka chyby 21 skus na noc odpojit ecu a potom si nechaj znova vyblikat chyby.
k resetu ECU staci zvolit mod 3 a nasledne mod 4 a ECU je resetovana
 
			 
			
					
				
				Napsal: 30.06.2007, 21:15
				od doublejay
				...nebo odpojit napajeni, spojit +pol drat auta s kostrou, aby se vybily zbytkove naboje a znovu pripojit...
Gratuluji k vyreseni (par prispevku vys jsem psal, ze nejprve jsem mel podezreni na nektery z tech spolecnych vyvodu, ten od PT je prvni na rade...). Takova ptakovina a jak to dokaze otravit zivot...