Stránka 2 z 2
					
				Re: Nedrží volnoběh z vysokých otáček
				Napsal: 15.05.2011, 23:25
				od Kentoya
				na žádost pavla ot promazáno, a odlehčeným setrvákem to prostě není, ještě bych zkontroloval předstih přsně stroboskopem, jeatli není horší CAS, jinak +-18 stupnů předstihu je když vedle horního šroubku na CASu po pravé straně strčíš hlavičku sirky a je CAS v počádku, dá se říct +- 2/3 dráhy až 3/4 dráhy natočení, jinak throtle senzor je v cajku? (nemyslím spínání myslím potenciometr) a ten A/R je na tom jak, zavře po připojení elektriky? a protože máš ten z levého obrázku sežen si ten z pravého obrázku, posledně jsem laboroval asi tři hodiny proč to blbne, i když ten nalevo vypadal v pořádku a jak jsem dal ten co je napravo tak byl klid
			 
			
					
				Re: Nedrží volnoběh z vysokých otáček
				Napsal: 16.05.2011, 00:01
				od Mirek
				DRFTing. píše:Kentoya píše:na žádost pavla ot promazáno, a odlehčeným setrvákem to prostě není, ještě bych zkontroloval předstih přsně stroboskopem, jeatli není horší CAS, jinak +-18 stupnů předstihu je když vedle horního šroubku na CASu po pravé straně strčíš hlavičku sirky a je CAS v počádku, dá se říct +- 2/3 dráhy až 3/4 dráhy natočení, jinak throtle senzor je v cajku? (nemyslím spínání myslím potenciometr) a ten A/R je na tom jak, zavře po připojení elektriky? a protože máš ten z levého obrázku sežen si ten z pravého obrázku, posledně jsem laboroval asi tři hodiny proč to blbne, i když ten nalevo vypadal v pořádku a jak jsem dal ten co je napravo tak byl klid
...naladit pořádně předstih strobáčem chci co nejdřív, nechám tam nastavit 15 stupnů.
...throtle sensor neznám, kterej to je ?
...a/r jsem ješte nekontroloval, prý to není potřeba mi někdo radil
....pokusím se nekde sehnat ten novější AAC z pravého obrázku teda, jelikož nemám klimu co s tím FICD ? Nemám to nějak zrušit ?? Nemám rád zbytečný kraviny.
 
throtle senzor je senzor natoceni saci klapky...
 
			 
			
					
				Re: Nedrží volnoběh z vysokých otáček
				Napsal: 16.05.2011, 07:44
				od Mirek
				DRFTing. píše:....jestli je to ta černá krabička vedle klapky, tak to je TPS ne ? A u té jsem kontroloval jestli spíná (zavřená klapka 0 ohmů, otevřena 1)
TPS = 
Throttle 
Position 
Senzor  

 
			 
			
					
				Re: Nedrží volnoběh z vysokých otáček
				Napsal: 16.05.2011, 08:40
				od Kentoya
				jj tps, ale taky má odporovou dráhu, kde by na začátku mělo být cca 1kohm a na konci cca 9kohm jestli není porušená, jinak mě to už na třech autech sělal ten A/R, pokud je hodně otevřený je to v řiti, jednotka to neukoriguje a když je hodně zavřený nestíhá při studeném motoru, měl byí úplně dovírat, to už jednotka zvládne dodávat vzduch přes aac, pokud nedovírá, tak je problém a jednotka nestíhá korigovat
			 
			
					
				Re: Nedrží volnoběh z vysokých otáček
				Napsal: 24.06.2011, 16:43
				od Design
				Dela mi to obdobne probelimi  franta mi to vse nastavil a porad to dela.
			 
			
					
				Re: Nedrží volnoběh z vysokých otáček
				Napsal: 24.06.2011, 23:28
				od Al3x
				mě jen tak napadlo, na sání je ještě P.C.V velve EF & EC - 134
			 
			
					
				Re: Nedrží volnoběh z vysokých otáček
				Napsal: 24.06.2011, 23:34
				od Svobda
				Neni uz klapka v riti ? ?
			 
			
					
				Re: Nedrží volnoběh z vysokých otáček
				Napsal: 25.06.2011, 07:13
				od Mirek
				ten propad otacek mi to delalo na SR kdyz jsem mel netesnici BOV, po vyrazeni to skoro chcipalo, nekdy chciplo. Ale kolisalo to i na volnobeh, takze unik vzduchu to tebe nebude.
Mas to TPS kalibrovany? Do nedavna jsem ani nevedel ze se neco takovyho dela, na primere me to slusne sralo 

. TPS se nastavuje, fizzbiker mi tady posilal jak, mozna je to i v manualu. S13 ma v TPS spinac volnobehu? Nemuze byt spatny ten?
 
			 
			
					
				Re: Nedrží volnoběh z vysokých otáček
				Napsal: 26.06.2011, 09:55
				od kenivruh
				Skus si nastavit bohatsiu zmes na volnobeh ci to nepomoze. Na urovni 13.5 napr. A ak mozes skus si v ecu nastavit volnobeh napr 1000. Samozrejme s odpojenou lambdou nech sa do toho nemontuje spatna vazba.
			 
			
					
				Re: Nedrží volnoběh z vysokých otáček
				Napsal: 26.06.2011, 10:11
				od Fizzbiker
				Al3x píše:mě jen tak napadlo, na sání je ještě P.C.V velve EF & EC - 134
cely Positive Crank Ventilation je u origo CA leda na rychlejsi oddelani motoru,... pokud to mas prepojene napis jak.
na jednom motoru co se tu kluk stavoval si to prepojil ale praskla mu ta debil hadice za vyměnikem a vzhledem k jeho zpusobu zapojeni mu to salo falesny luft... ale ne moc... problemy byly podobné jak popisujes...
zkusmo bych odpojil vsecko co ti de do sání nebo pred nej, OCT, EGT, budík, atd... aby ti zustala holá trubka s ucpávkama. tam mas zaruku ze je to cajk.