Stránka 2 z 4
					
				Re: Sání na kapotu vs. déšť
				Napsal: 24.12.2012, 16:50
				od Woyta
				
			 
			
					
				Re: Sání na kapotu vs. déšť
				Napsal: 24.12.2012, 16:54
				od Koudy
				mara_m píše:u vetsich vykonu ci vic vytizenejch motoru sani pod haubnou se = vetsi sanci  na detonace atd a vykonu to prida sani pod haubnou + ic vs sani mimo + ic muze klido udelat az 50 stupnu ale vse je odvisle od ic od plniciho tlaku atd ................
Tvrdí někdo kdo vaří do auta kolejnice 
  
  
 .
Už by sis měl dát pauzu a přestat tady psát vyčtený moudra. Sám máš vyzkoušený leda padání do příkopů.
 
			 
			
					
				Re: Sání na kapotu vs. déšť
				Napsal: 24.12.2012, 17:03
				od mara_m
				ty mi muzes ledatak polibit prdel co si dokazal ty ? ani s13 si nedostavel tak zavri hubu a neser se do me
			 
			
					
				Re: Sání na kapotu vs. déšť
				Napsal: 24.12.2012, 17:14
				od Koudy
				To sem přesně čekal reakce zřejmě šikanovanýho chudáčka kterej se nedokáže zdržet podobných výstupů.
Do očí by si mi to taky řek?
			 
			
					
				Re: Sání na kapotu vs. déšť
				Napsal: 24.12.2012, 17:22
				od Trinom
				pánové, stojí vám to za to se dohadovat i o Vánocích???
			 
			
					
				Re: Sání na kapotu vs. déšť
				Napsal: 24.12.2012, 17:22
				od mara_m
				nejvic me sere ze sem tu cekal na tebe do 1 do rana abych ti dal sani co si chtel prevarit  silenty si mel za cenu matrose jel jsem pres pul prahy kvuli trubkam na brzdy a  palivo nechtel jsem nic za cestu cas  atd  a ty se dome pak budes srat ?
dal se stebou nemam ocem bavit ses mi ukradenej 
a kdyz vas tolik sere ze sem pisu veci ktere nemam odzkousene jak rikas ale jsou pravdive tak ja sem nebudu psat  snad ti to udela radost
			 
			
					
				Re: Sání na kapotu vs. déšť
				Napsal: 24.12.2012, 17:29
				od Fizzbiker
				Koudy píše:mara_m píše:u vetsich vykonu ci vic vytizenejch motoru sani pod haubnou se = vetsi sanci  na detonace atd a vykonu to prida sani pod haubnou + ic vs sani mimo + ic muze klido udelat az 50 stupnu ale vse je odvisle od ic od plniciho tlaku atd ................
Tvrdí někdo kdo vaří do auta kolejnice 
  
  
 .
Už by sis měl dát pauzu a přestat tady psát vyčtený moudra. Sám máš vyzkoušený leda padání do příkopů.
 
si s prominutim kokot. uz zak zakladni skoly ktery ve fyzice daval pozor a zna kalorietrickou rovnici asi vi ze mara ma pravdu.
a kdyz uz se tak ohanis zkusenostma tvoje sem nejak minul, když si nevidis do huby a seres se do kluka po kterym si nekolikrat neco potreboval a ochotne ty vyhovel je to ubohy. presne kvuli takovym frajerum jsou mi podobna fora u prdele. a 100x radsi sem napisu nejaky OT nez abych psal neco do ceho mi bude prndat kady co ma diru do prdele bez toho aby se spon trochu zamyslel.
k padani do prikopu muzu rict jen to ze mara ma komplet udelane auto co jezdi, u tebe sem zaregistroval jen to ze jsi zacal a pak cely projekt rozprodal, stahni ocas mezi nohy a drzkuj na lidi co ti to zerou.
Koudy píše:To sem přesně čekal reakce zřejmě šikanovanýho chudáčka kterej se nedokáže zdržet podobných výstupů.
Do očí by si mi to taky řek?
mara urcite a pokud si myslis ze ja ne muzes to zjistit.
 
			 
			
					
				Re: Sání na kapotu vs. déšť
				Napsal: 24.12.2012, 17:41
				od SilverFox
				Tady asi někdo nahmatal pod staromkem samý měkký dárky.
			 
			
					
				Re: Sání na kapotu vs. déšť
				Napsal: 24.12.2012, 17:48
				od Koudy
				Jo uznávám že mi vyšel vstříc, ale se zbytkem ne, ale to tady nemá cenu rozebírat.
Reagoval sem nato, že pomalu v každým tematu je nějakej mara plk a to fakt neni nutný.
Z S13 jsem rozprodal jen věci co nepotřebuju. A S13 bohudík neni priorita mojeho života.
Jo a představa komplet postavenýho auta je asi taky hodně rozdílná stejně jako GO.
			 
			
					
				Re: Sání na kapotu vs. déšť
				Napsal: 24.12.2012, 17:52
				od mara_m
				Koudy píše:Jo uznávám že mi vyšel vstříc, ale se zbytkem ne, ale to tady nemá cenu rozebírat.
Reagoval sem nato, že pomalu v každým tematu je nějakej mara plk a to fakt neni nutný.
Z S13 jsem rozprodal jen věci co nepotřebuju. A S13 bohudík neni priorita mojeho života.
Jo a představa komplet postavenýho auta je asi taky hodně rozdílná stejně jako GO.
cim prosimte sem ti nevysel rad si to pripomenu ?
 
			 
			
					
				Re: Sání na kapotu vs. déšť
				Napsal: 24.12.2012, 17:58
				od Fizzbiker
				jen sem reagoval na to ze mara si rozhodne nezaslouzi takovou reakci navic kdyz ma pravdu.
ze ma zbytecny prispevky je jeho vec. o zbytecnych prospevcich by tu byla dost dlouha debata. podle me je tu zbytecna pulka fora.
			 
			
					
				Re: Sání na kapotu vs. déšť
				Napsal: 24.12.2012, 20:00
				od buky300zx
				Koudy píše:mara_m píše:u vetsich vykonu ci vic vytizenejch motoru sani pod haubnou se = vetsi sanci  na detonace atd a vykonu to prida sani pod haubnou + ic vs sani mimo + ic muze klido udelat az 50 stupnu ale vse je odvisle od ic od plniciho tlaku atd ................
Tvrdí někdo kdo vaří do auta kolejnice 
  
  
 .
Už by sis měl dát pauzu a přestat tady psát vyčtený moudra. Sám máš vyzkoušený leda padání do příkopů.
 
Tvoj prispevok je uplne mimo.Keby si to napisal k nejakemu OT,ok,ale napisal pravdu,tak neviem co sa do neho seres.Ked ma nieco vycitane a je to pravda,neviem preco by to sem nemohol napisat.Mozu sem pisat len ludia co maju osobne skusenosti,alebo ako?
Awatar ma tiez CIASTOCNE pravdu v tom ze u "sto" rocneho auta kde je seriovy vykon,je to TAKMER jedno,samozrejme ze to prida par konikov,ale ma to vyznam riesit pri zvysenom vykone.
Ale tu nebola VOBEC tema o turbo motore,ale NA.
 
			 
			
					
				Re: Sání na kapotu vs. déšť
				Napsal: 24.12.2012, 23:06
				od Awatar
				mara_m píše:u vetsich vykonu ci vic vytizenejch motoru sani pod haubnou se = vetsi sanci  na detonace atd a vykonu to prida sani pod haubnou + ic vs sani mimo + ic muze klido udelat az 50 stupnu ale vse je odvisle od ic od plniciho tlaku atd ................
Co je podle tebe větší výkon? Stejně si myslim, že to nebude mít v praxi žádnej přínos u aut co sou tu na fóru. Daleko lepší než řešit jestli pomůže řezat kapotu je u sériovýho motoru to udělat tak jak to bylo naladěný a sestavený ve fabrice, než vymýšlet pičoviny.
A jestli chceš řešit detonace tak si spíš nejdřív nechej správně naladit jednotku, to stage chip udělá daleko větší bordel co se týká detonací než teplý vzduch v sání. Když to vezmeš do detailu, tak je samozřejmě lepší mít chladnější vzduch v sání, ale ve většině případů je to fakt buřt. 
Tohle je přesně ono, lidi místo toho aby řešili podstatný věci tak, řešej kokotiny a myslej si jak tomu motoru/autu pomáhaj, ale to že se vysrali na x důležitějších věcí, kvůli kterým se to vysere je už nenapadne.
A napadat někoho kvůli tomu, že nedodělal auto mi přijde dost ubohý. Co to má doprdele co společnýho s tim co jinak píše.
 
			 
			
					
				Re: Sání na kapotu vs. déšť
				Napsal: 24.12.2012, 23:08
				od Awatar
				buky300zx píše:Tvoj prispevok je uplne mimo.Keby si to napisal k nejakemu OT,ok,ale napisal pravdu,tak neviem co sa do neho seres.Ked ma nieco vycitane a je to pravda,neviem preco by to sem nemohol napisat.Mozu sem pisat len ludia co maju osobne skusenosti,alebo ako?
Awatar ma tiez CIASTOCNE pravdu v tom ze u "sto" rocneho auta kde je seriovy vykon,je to TAKMER jedno,samozrejme ze to prida par konikov,ale ma to vyznam riesit pri zvysenom vykone.
Ale tu nebola VOBEC tema o turbo motore,ale NA.
U "pětikoňovýho" civica je to už tuplem buřt. Tam by víc fungoval sériový airbox jak vyřezaná kapota se strašně cool american style filtrem.  

 
			 
			
					
				Re: Sání na kapotu vs. déšť
				Napsal: 24.12.2012, 23:28
				od buky300zx
				Awatar píše:
Tam by víc fungoval sériový airbox jak vyřezaná kapota se strašně cool american style filtrem.  

 
1+