Stránka 3 z 4
					
				
				Napsal: 03.07.2007, 21:51
				od Peca
				Ted jsem dosel od auta, nasranej jak prase. Palivovej filtr novej, PT a civky z jineho dvoukila (diky Mexxi) a uz ani nenastartuju. Zkousel jsem vyndat pojistku od pal. pumpy, jestli to nebylo uchcany a nepomuze. Ani to neskytne. Seru na to 

 
			 
			
					
				
				Napsal: 03.07.2007, 21:54
				od mrkevvzime
				AR se muze pokusne vyhodit a zacpat hadice jsem to zkousel.
normalne to nastartuje, ale je to na nizkych otackach. stacilo tuknout do plynu a otacky se zvedly a dalo se bez problemu jezdit
			 
			
					
				
				Napsal: 03.07.2007, 22:24
				od doublejay
				a nemuzou ty vstriky tect? Zkusil bych pred startem odpojit palivovou pumpu, starterem odvetrat spalovaci prostor, pumpu zapojit a zkusit nastartovat. Mas spravne pripojeny ty odpory ke vstrikum (dropping resistor)?
			 
			
					
				
				Napsal: 03.07.2007, 22:26
				od doublejay
				mrkevvzime píše:AR se muze pokusne vyhodit a zacpat hadice jsem to zkousel.
normalne to nastartuje, ale je to na nizkych otackach. stacilo tuknout do plynu a otacky se zvedly a dalo se bez problemu jezdit
...to se da obejit nastavenim dorazu klapky sroubem tak, aby nebyla uplne zavrena.
 
			 
			
					
				
				Napsal: 03.07.2007, 22:45
				od Peca
				doublejay píše:a nemuzou ty vstriky tect? Zkusil bych pred startem odpojit palivovou pumpu, starterem odvetrat spalovaci prostor, pumpu zapojit a zkusit nastartovat. Mas spravne pripojeny ty odpory ke vstrikum (dropping resistor)?
Vsak jsem psal ze jsem to odpojeni zkousel, pojistkou i samotny konektor od pumpy. Dropping resistor nevim co je, mrknu na to
 
			 
			
					
				
				Napsal: 03.07.2007, 23:14
				od doublejay
				Odsroubuj CAS, pri otaceni otestuj, jestli spinaji vstriky, otestuj, jestli svicky hazou jiskru. Bez benzinu, vzduchu a jiskry to nepojede. Takova blbost - nemas ulomeny vystupek na vacce pro CAS?
			 
			
					
				
				Napsal: 03.07.2007, 23:16
				od Peca
				doublejay píše:Odsroubuj CAS, pri otaceni otestuj, jestli spinaji vstriky, otestuj, jestli svicky hazou jiskru. Bez benzinu, vzduchu a jiskry to nepojede. Takova blbost - nemas ulomeny vystupek na vacce pro CAS?
Pri otaceni CAS maji spinat vstriky na vypnutem aute?
Jinak D-vystupek je ok, dnes jsem se dival. A svicky jsou 14 dni stare.
 
			 
			
					
				
				Napsal: 03.07.2007, 23:20
				od doublejay
				zapnes zapalovani a musi spinat (CAS dava impulsy do ECU), ale odpoj si palivovou pumpu a nejlepe jeste zkus, jestli svicky hazi jiskru.
			 
			
					
				pablo
				Napsal: 04.07.2007, 00:10
				od pablo
				pocuj skus si prekostrit power tranzistor mne to delalo obdobne veci jo a vyskousej si ti svicky vyndej ukostri vyndej cas vypni palivovu pumpu zatoc klucom aby zapli kontrolkyy a zatoc cas-kom a uvidis aku ti da iskru
			 
			
					
				
				Napsal: 04.07.2007, 08:58
				od Peca
				Co znamena prekostrit power tranzistor?
			 
			
					
				
				Napsal: 04.07.2007, 17:39
				od Peca
				Tak už to jezdí, dnes jsem přišel k autu a koukám že je špatně zasunutej konektor od PT, asi jsem ho tam včera jak už byla tma málo zastrčil. Auto chytlo hned. Pak jsem nahodil svoje cívky a PT a chytlo taky. Takže pořád nevím v čem byl problém, ale hlavně že to jezdí. Akorát to cukání mezi 2-3 tisícema zůstalo 

 
			 
			
					
				
				Napsal: 04.07.2007, 21:49
				od Peca
				Mě už je to samotnýmu trapný tady s tím otravovat 

Jak jsem psal že někdy když nastartuju tak sebou motor háže a nejede to - tenhle stav se mi teď střídá při jízdě s normálním stavem kdy to jede jak má, klidně když to blbne a přidávám plyn tak to najednou poskočí jakoby to chtělo jet normálně ale pak to zas začne blbnout atd, prostě vyloženě náhodně, ani nepozoruju závislost na teplotě. No a když jsem dojel tak jsem pohýbal s volnoběžným regulátorem (nebo jak se ta krabička u klapky jmenuje) a chod motoru se spravil - může to být tímhle? Pokud ano, jak to spravit/vyčistit? Díky
 
			 
			
					
				
				Napsal: 04.07.2007, 22:09
				od doublejay
				Ano, muze, ja to mel na svem taky. 2 moznosti - vymena nebo oprava. Doporucuju vymenu, nekdo urcite ma jeden navic.
			 
			
					
				
				Napsal: 06.07.2007, 15:50
				od Peca
				Tak jsem vyndal ten TPS a vypadá takhle:
 
 
Vidíte tam něco podezřelého? Může vadit že je tak moc od oleje? Jdu ho vyčistit.
Ještě se chci zeptat co je tohle/k čemu to je?
 
A poslední dotaz - jak vyndat AAC abych ho mohl vyčistit, tím air regulátorem myslíte AAC ne? Ten spodní šroubek na něm je totálně nepřístupný 

 
			 
			
					
				
				Napsal: 06.07.2007, 17:16
				od Martin 001
				Myslim že v tom tps je potenciometr a ten se občas v některém místě vydře a pak to tam nevede proto to cuká jen při určitý poloze plynu...