Stránka 532 z 600
					
				Re: OT
				Napsal: 08.04.2013, 20:34
				od Mickael
				Fil píše:Zase jedna nekvalitní, hlavně pro Fabiho...  

 
Pekna loznice. Co to je za turbo? 
Moje stara by me zabila  
  
			 
			
					
				Re: OT
				Napsal: 08.04.2013, 20:49
				od Fil
				Takové nic moc... T3/T04E
			 
			
					
				Re: OT
				Napsal: 10.04.2013, 07:23
				od Grassell
				No tohle turbo tam ani nedavej pred mnoha lety jsem to daval taky a je to na hovno. Zatahne to v 6000ot. tak ze nestihnes ani preradit jak budes rychle v omezovaci. A do 6 to je o nicem.
			 
			
					
				Re: OT
				Napsal: 10.04.2013, 10:08
				od Fil
				Jaké jsi měl ar na turbíně? Tohle by mělo mít plný tlak před 5000ot na cačku a omezovač chci někde v 8500... Podle Raddyho starších postů to není špatná volba, když chceš levně nad 300hp...?
			 
			
					
				Re: OT
				Napsal: 10.04.2013, 11:29
				od 200sxfabi
				Fil píše:Zase jedna nekvalitní, hlavně pro Fabiho...  

 
Docela šneček  

 
			 
			
					
				Re: OT
				Napsal: 10.04.2013, 18:45
				od Trinom
				T3/04? to by se mi hodilo do birda 
 
sériově tam je T3 a ve stříbrným pomalu odchází. Tam fouká od 2,5k.
 
			 
			
					
				Re: OT
				Napsal: 10.04.2013, 19:10
				od Fil
				A to je ono, když se napíše t3/t4, každý si řekne "obluda vhodná tak na lokomotivu", ale to nemusí být tak úplně pravda, protože kombinací různých velikostí kompresorů a turbín se dá postavit turbo vhodné na onu "lokomotivu" nebo naopak i na 1.6L hondu (těch po netu pár určitě lítá). O turbech toho moc nevím, ale troufám si tvrdit, že pokud k tomu obecnému "t3/t04e" nedoplním ar a trim, tak jsem vlastně o tom turbu nic podle čeho se dá urči vhodnost nenapsal...
			 
			
					
				Re: OT
				Napsal: 10.04.2013, 19:28
				od blázen
				I přesto to bude dlouho mrtve, použil bych GT28...
			 
			
					
				Re: OT
				Napsal: 10.04.2013, 19:46
				od Fil
				Nejspíš jo, ale nebude to úplná tragédie jako píše Grassell, gt28 by ale lepší byla, to souhlasím...
			 
			
					
				Re: OT
				Napsal: 10.04.2013, 22:00
				od blázen
				Záleží co to konkrétně máš, ale spíš mám obavy, že on má pravdu..
			 
			
					
				Re: OT
				Napsal: 10.04.2013, 22:02
				od Mirek
				Nic ve zlem File, ale zakladas sve tvrzeni na teorii a Grasell/Heini ho na aute mel (nevim jestli tedy presne toto, kazdopadne rozdil nabehu a max plniciho tlaku nebude v X tisicich otacek....) a ma prakticke zkusenosti.
			 
			
					
				Re: OT
				Napsal: 11.04.2013, 11:11
				od xNEZMARx
				Fil píše:Zase jedna nekvalitní, hlavně pro Fabiho...  

 
res 

 pekt
 
			 
			
					
				Re: OT
				Napsal: 11.04.2013, 17:16
				od Fil
				Mirek: O průběhu se nebavím, vím, že to bude nic,nic,nic a pak v celkem úzkém spektru otáček "všechno" až k omezovači (hodně strmý náběh), jen tvrdím, že to bude dříve než v 6000ot. jak píše Grassell. Samozřejmě teoreticky a až to poběží, určitě dám vědět jak moc jsem se případně mýlil, přiznat případnou chybu mi nedělá problém...  
 
Grassell: Myslíš, že by jsi si ještě dokázal vzpomenout na bližší údaje k té tvé t3/t4? Díky.
 
			 
			
					
				Re: OT
				Napsal: 11.04.2013, 18:36
				od mara_m
				pro me je i pri 4000 ot nabeh moc  
 
proto jsem  zacal rozprodavat veci pac jsem chtel s13 nafoukat kompresorem kde jsem mel spocitane remenice ze uz pri 2000ot na motoru mi kompresor nafouka 1 bar strop 1,5 baru  vcelku sem mel uz skorem vse na to  ale nakonec jsem dosel k nazoru ze s13 pro me nema cenu a ze az bude skaj hotovej tak ji prodam i pod cenou tak to nema cenu pro me realizovat 
pisu to sem jen pro zamysleni  ze s kopresorem i ta 1,8 pojede odspod .......
 
			 
			
					
				Re: OT
				Napsal: 12.04.2013, 11:11
				od Svobda
				Nebo tam nacpat ALS a naucit se stim jezdit  
