výměna turba
- 
				ladik
 - user
 - Příspěvky: 52
 - Registrován: 19.12.2007, 22:30
 - Bydliště: Praha-Lipence (hells edge)
 - Kontaktovat uživatele:
 
výměna turba
Potřebuju poradit. Sem totálně bezradnej. Jak vyměnit turbo. Už jsem sundal všechny šrouby ze shora na svodech, další dva ze spoda (blíž k předku). A teď potřebuju odpojit downpipe od výfuku. A tady je ten problém. Ty šrouby prostě nejdou povolit. Sva z nich jsou totálně zarezlý. Už jsem zkoušel použít takovej ten sprej na povolování šroubů, brzdovku, nahřát a ochladit, odseknout. Ale prostě nejde to. Ty šrouby prostě ožvejkám, než je povolim. Flexou se tam nedostanu. Pilníkem taky ne. A dávat do servisu se mi to nechce. To si řeknou zas o 4000,- a to nehodlám. Prosím, poraďte. Už fakt nevim jak dál.   
A nebo kdyby tu byl někdo z Prahy, kdo má s tímhle zkušenosti, jestli by mi to nevyměnil. Za nějaký rozumný obnos. Nejlíp okolí Zbraslavi. Musel bych to odtáhnout.
			
			
									
						
										
						A nebo kdyby tu byl někdo z Prahy, kdo má s tímhle zkušenosti, jestli by mi to nevyměnil. Za nějaký rozumný obnos. Nejlíp okolí Zbraslavi. Musel bych to odtáhnout.
- blázen
 - user
 - Příspěvky: 12264
 - Registrován: 19.03.2005, 17:57
 - Bydliště: Ostrava
 - Kontaktovat uživatele:
 
Re: výměna turba
šrouby servat a pak je provrtat skrz a dát šrouby,ale nevrtá se to jenoduše
			
			
									
						
							superb 2004 1,9tdi chiped..  brzy k prodeji.. 
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
			
						na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
- 
				ladik
 - user
 - Příspěvky: 52
 - Registrován: 19.12.2007, 22:30
 - Bydliště: Praha-Lipence (hells edge)
 - Kontaktovat uživatele:
 
Re: výměna turba
servat, se ti řekne. Gola mi z tho sklouzává.blázen píše:šrouby servat a pak je provrtat skrz a dát šrouby,ale nevrtá se to jenoduše
- 935Baby
 - user
 - Příspěvky: 2333
 - Registrován: 27.09.2004, 17:33
 - Bydliště: Rakovnicko
 - Kontaktovat uživatele:
 
nevim mozna blbej napad, nejak si nedovedu predstavit kolik je tam placu a nikdy jsem turbo nesundaval na dvoukilu.
Ale co takhle sundat turbo i s tou downpipe? Rozpojit vufuk u CATu...
Nebo jak pises ze nemuzes odpojit downpipe tak to myslis u CATu? Jestli u CATu tak tam se da dostat s lexou, uz jsem to tam jednou rezal.
			
			
									
						
							Ale co takhle sundat turbo i s tou downpipe? Rozpojit vufuk u CATu...
Nebo jak pises ze nemuzes odpojit downpipe tak to myslis u CATu? Jestli u CATu tak tam se da dostat s lexou, uz jsem to tam jednou rezal.
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche
			
						- kenivruh
 - user
 - Příspěvky: 4638
 - Registrován: 27.10.2005, 15:37
 - Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
 - Kontaktovat uživatele:
 
Tu pomoze trhac matic. Maju ho napr. aj v Baumaxe. Kup si ten s vnutornym priemerom trochu vacsim ako matka. Zide sa ti aj pri inych matkach 
 Je to super pocit, ked dotahujes a zrazu prask, uz vies ze je dobre  :-D 
http://www.toolstation.com/images/libra ... /80007.jpg
			
			
									
						
							http://www.toolstation.com/images/libra ... /80007.jpg
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
			
						200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
- 935Baby
 - user
 - Příspěvky: 2333
 - Registrován: 27.09.2004, 17:33
 - Bydliště: Rakovnicko
 - Kontaktovat uživatele:
 
jsem spatne neco pochopil a napsal nesmysl ale uz nemohl smazat prispevek, takze aspon vysvetleni. Nez sem davat tecku a vysvetlovat proc jsem sem dal tecku
			
			
													
					Naposledy upravil(a) 935Baby dne 23.02.2008, 21:00, celkem upraveno 1 x.
									
			
						
							„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche
			
						- kenivruh
 - user
 - Příspěvky: 4638
 - Registrován: 27.10.2005, 15:37
 - Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
 - Kontaktovat uživatele:
 
Co ja vim 200-300 Sk. Je to ovela rychlejsie ako flexou.MYSAK píše:sikovna vecicka.. cena?
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
			
						200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
- Láďa z UDC
 - user
 - Příspěvky: 377
 - Registrován: 12.11.2006, 21:26
 - Bydliště: Hradec Králové
 
Re: výměna turba
...no s tímhle sem se už párkrát setkal, sice na jiných autech, ale to nehraje roli....prostě to ohřej autogenem do červena a zkus to povolit a bez nějakýho ochlazování...na 90% to musí jít.....ladik píše:Potřebuju poradit. Sem totálně bezradnej. Jak vyměnit turbo. Už jsem sundal všechny šrouby ze shora na svodech, další dva ze spoda (blíž k předku). A teď potřebuju odpojit downpipe od výfuku. A tady je ten problém. Ty šrouby prostě nejdou povolit. Sva z nich jsou totálně zarezlý. Už jsem zkoušel použít takovej ten sprej na povolování šroubů, brzdovku, nahřát a ochladit, odseknout. Ale prostě nejde to. Ty šrouby prostě ožvejkám, než je povolim. Flexou se tam nedostanu. Pilníkem taky ne. A dávat do servisu se mi to nechce. To si řeknou zas o 4000,- a to nehodlám. Prosím, poraďte. Už fakt nevim jak dál.
A nebo kdyby tu byl někdo z Prahy, kdo má s tímhle zkušenosti, jestli by mi to nevyměnil. Za nějaký rozumný obnos. Nejlíp okolí Zbraslavi. Musel bych to odtáhnout.
MĚL JSEM - 200sx S14 přestavěná na S14a, přestavba z AT na MT, průchozí sání a výfuk, tlak turba 0,8bar, MBC ventil, Walbro, HID xenony 4300K, podložky 25mm
NYNÍ - Škoda SuperB 1.9 TDI PD, 96kW
			
						NYNÍ - Škoda SuperB 1.9 TDI PD, 96kW
