Stránka 1 z 3
					
				Jagy vs Kentoya
				Napsal: 28.04.2011, 19:18
				od kenivruh
				Kedze tema od kentoyu je zamknuta zalozil som novu temu a dam tu len tri veci:
1. 50 kW stratovy vykon je pre FWD podla mna totalny nezmysel ak tam nema megatazke kolesa
2. pozrite si tuto stratovy vykon u fabie 1.4 75k a 100k a z toho je jasne ze s meranim vykonu na kolesach resp. stratoveho vykonu na mahe to asi nebude az take exaktne
http://www.mmracing.sk/sk/vysledky-upra ... ove-grafy/
3. ak chce niekto vediet max vykon nech si zisti cielovu rychlost na 1/4 mile
 
			 
			
					
				Re: Jagy vs Kentoya
				Napsal: 28.04.2011, 19:50
				od Trinom
				sorry, že ti lezu do tohohle tématu, ale nemáme tady ne fóru někoho, kdo by se znal s někým v Brně, kdo má dyno?
			 
			
					
				Re: Jagy vs Kentoya
				Napsal: 28.04.2011, 21:23
				od vmille
				Nekdo kdo primo vlastni dyno tu neni. V Brne je 5 brzd mozna vic. VUT, Mendlovka, ISŠA, pak nejaci chiptuneri mozna nejaka stredni skola, vsechno nemam zmapovane.
Orientacne to zmeri kdekoliv za 1000Kc, u nas to stoji 3000Kc ale je to presne. Nikomu se nenabizime, vetsinou lidi prijedou sami protoze chteji poradne mereni.
			 
			
					
				Re: Jagy vs Kentoya
				Napsal: 28.04.2011, 21:36
				od Svobda
				Issa nema nahodou jenom motorovou brzdu ? 
Jinak u vas to je co  
  
 
			 
			
					
				Re: Jagy vs Kentoya
				Napsal: 28.04.2011, 21:52
				od vmille
				Mendlova univerzita.
ISŠA ma jen valcovou, za flasku jsme tam prohaneli uno co jsem delal s kamosem.
			 
			
					
				Re: Jagy vs Kentoya
				Napsal: 28.04.2011, 22:14
				od Trinom
				Kde na VUT máme brzdu? Jak to, že o tom ještě nevím?! 

 
			 
			
					
				Re: Jagy vs Kentoya
				Napsal: 29.04.2011, 09:20
				od mrkevvzime
				kenivruh píše:Kedze tema od kentoyu je zamknuta zalozil som novu temu a dam tu len tri veci:
1. 50 kW stratovy vykon je pre FWD podla mna totalny nezmysel ak tam nema megatazke kolesa
2. pozrite si tuto stratovy vykon u fabie 1.4 75k a 100k a z toho je jasne ze s meranim vykonu na kolesach resp. stratoveho vykonu na mahe to asi nebude az take exaktne
http://www.mmracing.sk/sk/vysledky-upra ... ove-grafy/
3. ak chce niekto vediet max vykon nech si zisti cielovu rychlost na 1/4 mile
 
presne 50kW je hrozne moc to by se nektery auta ani nerozjeli, protoze ani nemaj 50kW motor 
nebo nechapu jak se ty ztraty meri... 

 
			 
			
					
				Re: Jagy vs Kentoya
				Napsal: 29.04.2011, 09:36
				od Tosho
				Na tych grafoch je napr. u Primery SR20DE strata 25kw a ma 140hp, da sa to ratat ze ked je 280hp tak strata 50kw?
			 
			
					
				Re: Jagy vs Kentoya
				Napsal: 29.04.2011, 09:37
				od Mirek
				Trinom píše:Kde na VUT máme brzdu? Jak to, že o tom ještě nevím?! 

 
Taky jsem slysel ze ji tam mate  

 
			 
			
					
				Re: Jagy vs Kentoya
				Napsal: 29.04.2011, 13:18
				od mrkevvzime
				Tosho píše:Na tych grafoch je napr. u Primery SR20DE strata 25kw a ma 140hp, da sa to ratat ze ked je 280hp tak strata 50kw?
mi prijde jako blbost, ze cim vetsi vykon, tim vetsi ztrata...
to by seriova s13 mela napr. ztratu 35kw a 300hp s13 70kw... a pritom je to stejnej motor a pohon, tak kde by se tam vzala ta vetsi ztrata vykonu...
to prece musi zalezet na opravdovejch ztratach v pohonu a v motoru a ne na % z vykonu nebo ne?  

 
			 
			
					
				Re: Jagy vs Kentoya
				Napsal: 29.04.2011, 17:30
				od sejkora
				a co ze tady resite? koukam ze kraviny :-D na brzde neni dulezite jestli ma seriovy motor o 20kw namerene mene nez jeho tovarni udaje ale dulezite je aby po 10ti mereni ta hodnota byla stejna... pokud nekdo udela na motoru nejakou upravu a jde na brzdu tak to je uplne o nicem pokud si nezmeril vykon v serii... to pak nevis jestli si sel s vykonem nahoru a nebo naopak dolu... dam priklad, dvoukilo serie bez chyb, jdes na brzdu a nameri ti to 150koni... coze 150? jakto? vzdyt serie ma mit 170.... takhle to ale nechodi a vetsina lidi to do dnes nechape... ty jdes naa brzdu se seriovym autem aby ses mel od ceho odrazit, takze kdyz ti to po 3 merenich nameri stejnou hodnotu 150hp tak vis ze brzda je presna... udelas nejake upravy a za stejnejch podminek zmeris znova a zjistis ze mas 170... takze vis ze mas o 20 koni vic ... to co vy vidite na tech videi z youtube jak tam frajeroj namerili 550hp berte opravdu jen s rezervou pac takove videjko se da natocit bez specialnich efektu i na 200hp aute 

 Jen pozmenej vstupni hodnoty pro brzdu a hned maj kone navic:-D Takhle se dela reklama vetsinou  na nejakej vyrobek a nebo autodilnu...
 
			 
			
					
				Re: Jagy vs Kentoya
				Napsal: 29.04.2011, 17:32
				od Svobda
				vmile: Ty tam makas nebo studujes? 
Mozna tam pristi rok pujdu na Mendelejovku bud Praha nebo ona  

 
			 
			
					
				Re: Jagy vs Kentoya
				Napsal: 29.04.2011, 19:39
				od Jebass
				Ještě dodám záleží na opotřebení motoru,nejrozumnější vysvětlení od výroby za ty roky jde o opotřebení.
			 
			
					
				Re: Jagy vs Kentoya
				Napsal: 29.04.2011, 22:13
				od vmille
				Svobda píše:vmile: Ty tam makas nebo studujes? 
Zatim pracuji ale nevim jestli to dlouho vydrzim za tu almuznu  

sejkora: mas pravdu ty levne dyna by meli slouzit na porovnani, ale ja osobne bych pochyboval o dynu kde jsou velke ztraty i na porovnani. Dobre dyno meri presne.
Ted nevim proc je to prolozeno primkou, jeste to zjistim, z bodu plyne ze se nejedna o procentuelni zavislot.

 
			 
			
					
				Re: Jagy vs Kentoya
				Napsal: 30.04.2011, 15:50
				od sejkora
				vmille píše: Dobre dyno meri presne.
Bohuzel zadne nemeri presne, jen to motorove, na kolech ti to nikdy nezmeri presne pac u kazdeho auta jsou jine ztraty.