Stránka 1 z 2
					
				vstřik na prvním válci
				Napsal: 22.05.2011, 18:09
				od Cady
				Ahoj 
prosim můžete mi někdo poradit do prvního válce mi trvale teče benzín takže po pár vteřinách startování je v něm třeba půl cm benzínu.Zjistil sem že je to řízenim vstřiku,dal sem novej a bylo to to samý pak sem řízení přehodil na druhej a začal tect ten.A zkoušel sem přehodit i řízení předstihu ale nepomohlo to.Díky moc Cady
			 
			
					
				Re: vstřik na prvním válci
				Napsal: 22.05.2011, 19:49
				od coroner
				Do vstřiku by mělo při zapnutém zapalování jít trvalé kladné napětí a ECU spíná kostru. Pravděpodobně prodřený drát někde ve svazku na kostru nebo vadná ECU.
			 
			
					
				Re: vstřik na prvním válci
				Napsal: 22.05.2011, 19:54
				od Cady
				A nevíš kudy ten svazek vede abych ho prošel?
			 
			
					
				Re: vstřik na prvním válci
				Napsal: 22.05.2011, 20:53
				od Mirek
				mas prohozene konektory nejspis, u prvniho valce je elektricky ovladany ventil ktery ma stejny konektor jako vstriky, jen trosicku jiny odstin. Je hodne blizko, takze to jde snadno zamenit a  kdyz to prehodis, je vstrik stale otevreny...
			 
			
					
				Re: vstřik na prvním válci
				Napsal: 22.05.2011, 21:02
				od mara_m
				ale pokud se nepletu ma jinak drazku na vstriku jsou uprostred a tam je k jedne strane
			 
			
					
				Re: vstřik na prvním válci
				Napsal: 22.05.2011, 21:05
				od Mirek
				nene, jde to prehodit..taky se mi to stalo...benzin pak tekl z vyfuku proudem...
			 
			
					
				Re: vstřik na prvním válci
				Napsal: 22.05.2011, 21:06
				od mara_m
				tak to jo  ale myslim ze maj ty drazky prehodit to asi pude ale kdyz koukne na drazky tak to uvidi  

 aspon ja to tak zapojoval  

 
			 
			
					
				Re: vstřik na prvním válci
				Napsal: 22.05.2011, 21:09
				od Cady
				je to tak ten kluk co to dělal přehodil oba ty konektory na aac za vstřikový holt to dej někomu kdo nic nezná.Já na ty drážky koukal ale když tvrdil že je to správně tak sem mu věřil je to vyučenej automechanik.
			 
			
					
				Re: vstřik na prvním válci
				Napsal: 23.05.2011, 06:58
				od kenivruh
				Este si dobre dopadol, ze si stretol niekoho s tym istym problemom  

  Ja som spalil pol nadrze, vymenil 3 krat olej, kym som dosiel nato ze to boli prehodene konektory. Keby tak aspon nissan dal uplne inu farbu  

 
			 
			
					
				Re: vstřik na prvním válci
				Napsal: 23.05.2011, 08:57
				od Trinom
				Neboj, mě se to taky stalo, když jsme dávali u barta novej motor do jeho auta. Naštěstí on věděl, že na těch konektorech má slabě vyryté značky, kam kterej patří.
			 
			
					
				Re: vstřik na prvním válci
				Napsal: 23.08.2011, 00:07
				od Kentoya
				chce to vždy obnažit káblíky
bílé, žluté, zelené, modré
			 
			
					
				Re: vstřik na prvním válci
				Napsal: 23.08.2011, 09:44
				od Mirek
				DRFTing. píše:Tak jsem se na to ted díval a u mě teda je jasný barevný rozdíl v konektorech, takže se to nedá spléct
vstřiky mám tmavě šedý a AAC zelenožlutý. 
Na jednu stranu škoda, bylo by přijemný přepnout konektory lusknout prstama a říct bingo mám to vyřešený !! 

 
no a neni tam mimo AAC jeste jeden konektor, ktery je sedy? Vstrik ma totiz sede konektory a ten jeden co jde prohodit ma jen jinej odstin sede 

 
			 
			
					
				Re: vstřik na prvním válci
				Napsal: 23.08.2011, 09:59
				od Fizzbiker
				je tam jeste airregulator a to je podle me ten přehoditelny... AAC nikdo nepřehodi vždyt je až v pulce lišty.
			 
			
					
				Re: vstřik na prvním válci
				Napsal: 23.08.2011, 10:03
				od Fizzbiker
				tezko ty konektory nejsou stejne jeste je v nich ruzne postavená drážka, ale AR a 1strik je maji dost podobne proto to tam jde narvat.
			 
			
					
				Re: vstřik na prvním válci
				Napsal: 23.08.2011, 14:28
				od kenivruh
				Zlty je cidlo teploty. Zeleny volnobeh.