Stránka 1 z 4
					
				Sání na kapotu vs. déšť
				Napsal: 22.12.2012, 20:01
				od Bart34
				Dokazal by mi nekdo rict/ukazat jak je vyreseny aby treba pri hustym desi se mi netopil motor vodou? Pojedu 120km/h budu mit 3.500ot, bude to stihat zrat, ale kdyz vyradim a otacky spadnou na 800, tak co? Jak to vyresit?
			 
			
					
				Re: Sání na kapotu vs. déšť
				Napsal: 22.12.2012, 20:03
				od Woyta
				U seriovek mas odlucovac vody.
			 
			
					
				Re: Sání na kapotu vs. déšť
				Napsal: 22.12.2012, 20:09
				od Bart34
				mas nejakej nakres? nebo spon popis jak to funguje. Nebo to nakresli v malovani prosim, hledal jsem princip na netu asi 3/4 hodiny a nic.
			 
			
					
				Re: Sání na kapotu vs. déšť
				Napsal: 22.12.2012, 23:19
				od Woyta
				Obrazek zrovna nemam. Ale kdyz kouknes pod kapotu Fabie Tak sni vede do chladicove steny a tam je nacvaknut odlucovac.
Da se rici, ze to je takovy rozdvojka. Tezka voda pokracuje rovne dolu a motor nasava vicemene jen vzduch.
Jinak diru na kapote mivali nejake peugeoty co si pamatuju.
BTW nemas lepsi udelat nejakej snorchl sani dopredu?
			 
			
					
				Re: Sání na kapotu vs. déšť
				Napsal: 23.12.2012, 11:12
				od Bart34
				Ne 

 Mam totiz karburatorovyho civica, kterej ma peknej ovalnej filtr, tak jsem si rekl, ze zaexperimentuju a udelam ho na styl old america 

 Ale resim ten prisun vzduchu. Na plno forech jsou jen pitomci kteri koupi falesny sani a prilepi to na kapotu, tady jsou i tech. zamereni lidi, proto to resim zde.
 
			 
			
					
				Re: Sání na kapotu vs. déšť
				Napsal: 23.12.2012, 13:20
				od jagy
				Nema to zadny vyznam. Nech to tak, jak to je...
			 
			
					
				Re: Sání na kapotu vs. déšť
				Napsal: 23.12.2012, 14:42
				od Bart34
				Jagy, on neni rozdil jestli nasavas 70° vzduch nebo napr. 15°? Mozna mi neco ve skole uteklo  

 
			 
			
					
				Re: Sání na kapotu vs. déšť
				Napsal: 23.12.2012, 15:10
				od Woyta
				Ted me napada, ze nektere stare ameriky meli v sani na kapote dvirka.
			 
			
					
				Re: Sání na kapotu vs. déšť
				Napsal: 23.12.2012, 15:37
				od holubrider
				když uděláš klasickou kapličku nebo něco běžnýho tak bys musel přece brodit řeku abys to utopil + ještě perforovaní něco pochytá,a nebo tam dáš nějakou příčku abys to odklonil.MOc s tím nevymyslíš nehrotil bych to,ta voda tam nastříká nějaká vždy i bez toho nádechu v kapotě. 2)Ten filtr je stejnak mastnej nebo nečím impregnovanej pokud je to k&n nebo podobnej a je to tak samo o sobě bariera.
			 
			
					
				Re: Sání na kapotu vs. déšť
				Napsal: 24.12.2012, 00:02
				od Awatar
				Bart34 píše:Jagy, on neni rozdil jestli nasavas 70° vzduch nebo napr. 15°? Mozna mi neco ve skole uteklo  

 
Asi ti ve škole uteklo to, že existuje turbo a intercooler. Ty ten vzduch stejně ohřeješ v turbu a kvůli ochlazení je IC. Takže nasávání z kapoty je u turboauta víceméně jedno, radši si pořiď pořádný IC s dobrou účinností.
 
			 
			
					
				Re: Sání na kapotu vs. déšť
				Napsal: 24.12.2012, 05:16
				od Bart34
				Tyyo to by byla pecka  

  Jeste abych nejaky mel 

 
			 
			
					
				Re: Sání na kapotu vs. déšť
				Napsal: 24.12.2012, 09:09
				od Awatar
				Bart34 píše:Tyyo to by byla pecka  

  Jeste abych nejaky mel 

 
No nemáš si kupovat atmo mrdku.  

 
			 
			
					
				Re: Sání na kapotu vs. déšť
				Napsal: 24.12.2012, 14:44
				od mara_m
				Awatar píše:Bart34 píše:Jagy, on neni rozdil jestli nasavas 70° vzduch nebo napr. 15°? Mozna mi neco ve skole uteklo  

 
Asi ti ve škole uteklo to, že existuje turbo a intercooler. Ty ten vzduch stejně ohřeješ v turbu a kvůli ochlazení je IC. Takže 
nasávání z kapoty je u turboauta víceméně jedno, radši si pořiď pořádný IC s dobrou účinností.
 
veris tomu ? ze kdyz nasaju v motoraku vzduch 90 stupnu prozenu ho turbem kde vzduch se jeste ohreje ze ic to schladi na teplotu okolniho vzduchu ? ja ne  pri tom prutoku a te mase vzduchu nema sanci vetsi sanci na ochlazeni ma aftercooler nebot ma vetsi ucinost ale i tak je stale lepsi nasavat 20stupnovej vzduch ohrat ho jen turbem  ..........................
 
			 
			
					
				Re: Sání na kapotu vs. déšť
				Napsal: 24.12.2012, 16:13
				od Awatar
				mara_m píše:Awatar píše:Bart34 píše:Jagy, on neni rozdil jestli nasavas 70° vzduch nebo napr. 15°? Mozna mi neco ve skole uteklo  

 
Asi ti ve škole uteklo to, že existuje turbo a intercooler. Ty ten vzduch stejně ohřeješ v turbu a kvůli ochlazení je IC. Takže 
nasávání z kapoty je u turboauta víceméně jedno, radši si pořiď pořádný IC s dobrou účinností.
 
veris tomu ? ze kdyz nasaju v motoraku vzduch 90 stupnu prozenu ho turbem kde vzduch se jeste ohreje ze ic to schladi na teplotu okolniho vzduchu ? ja ne  pri tom prutoku a te mase vzduchu nema sanci vetsi sanci na ochlazeni ma aftercooler nebot ma vetsi ucinost ale i tak je stale lepsi nasavat 20stupnovej vzduch ohrat ho jen turbem  ..........................
 
Pokuď nebudeš nasávat vzduch přímo u výfuku, tak je to jedno. Zvlášť u 20 let starýho vraku s trochou koní. Tady děláš jako by to byla raketová věda.  

  Kolik si myslíš, že to přidá? Nula nula prd. Sou daleko důležitější věci, který se musej udělat, než vyřezat kapotu a myslet si, že to něco přidá.  

 
			 
			
					
				Re: Sání na kapotu vs. déšť
				Napsal: 24.12.2012, 16:32
				od mara_m
				u vetsich vykonu ci vic vytizenejch motoru sani pod haubnou se = vetsi sanci  na detonace atd a vykonu to prida sani pod haubnou + ic vs sani mimo + ic muze klido udelat az 50 stupnu ale vse je odvisle od ic od plniciho tlaku atd ................