v SX prevodovce je plastovej, vite o tom, ze by v nektere z RB prevodovek byl kovovej? Udajne v RB25DET ano ale potreboval bych si to overit nez to objedam.
Edit: jedna se o pohon tachace v prevodovce, jsou to dve snekova kola s pastorkem.
diky a v prevodovce? pac mam jednu RB na dilne kde pri zkousce magentem magnet zustal na kolecku v prevodvce, cili by mel byt kovovej, ale pohonnou cast nemam takze nevim jestli i protikus je / byl kov anebo to je tak jako tak plast. Na netu je toho hodne ale bohuzel nikde nepisou jestli to je kov.
ja mam na pulsar na prevodovce co sem pouzil stejne cidlo jako ma SX ale mnenil sem ho za mechanicke kazdopadne v gearu bylo kovove ozubeni a kolecko cidla plastovy. pokud bys vedel rozmery toho tveho kola mohl bych to zkusit nekdy sundat z prevodovky na dily.
osobne si myslim ze je to proto ze pripade destrukce to odsere cidlo ktere se vymeni snadno, nez kuchat gear.
jj to jsem uz zjistil za mechanickej pohon chteji 1600 Kc...me jde ale o to abych mel kov i ten pastorek, planuju na to cerpadlo a plast by to asi neustal podle me.
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg
Taketo podobne som pred mesiacom vyrabal do kamionu,tiez to bolo na nahon tachometra.
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg
Gerox píše:... planuju na to cerpadlo a plast by to asi neustal podle me.
proc ne elektricke?
ono to na konci asi tak dopadne ale chteli jsme to udelat mechanicky, tzn. tlacilo by jen kdyby to auto jelo. Chci pouzit cerpadlo z diff ale puvodni el moturek je total KO.